استاندار اصفهان مطرح کرد

همکاری‌ دوجانبه اصفهان با كره جنوبي در حوزه صنعت و خريد محصولات پتروشیمی

استاندار اصفهان از افزایش همکاری‌های دوجانبه اصفهان با كره جنوبي در حوزه صنعت و خريد محصولات پتروشیمی خبر داد و افزود :بر همين اساس ايجاد شبكه مجازي مبادله و سيستم پرداخت مالي براي سهولت ارتباطات مورد تأكيد است.

محسن مهرعلیزاده، استاندار اصفهان در دیدار معاون سابق شهردار سئول ضمن اشاره به همکاری‌های دو کشور در طرح توسعه ورزش‌های همگانی، اظهار داشت: پتانسیل‌های استان در زمینه توسعه فعالیت‌های ورزشی زیاد است و در این راستا ارتباطات و تبادل اطلاعات می‌تواند کمک‌کننده باشد.

وی با بیان این‌که اصفهان استانی صنعتی است و واحدهای زیادی در حوزه صنعت و پتروشیمی فعالیت می‌کنند، افزود: همکاری‌های دوجانبه اصفهان با کره جنوبی در حوزه صنعت و خرید محصولات پتروشیمی می‌تواند افزایش یابد و بر همین اساس ایجاد شبکه مجازی مبادله و سیستم پرداخت مالی برای سهولت ارتباطات مورد تأکید این‌جانب است.

معاون سابق شهردار سئول نیز ضمن تأکید بر همکاری‌های بیشتر، ابراز داشت: همکاری‌های دوجانبه می‌تواند در زمینه‌های صنعت و پتروشیمی نیز گسترش یابد.

وی با بیان این‌که این واحدها می‌توانند با واحدهای صنعتی کره جنوبی همکاری نزدیکی داشته باشند، اذعان کرد: کره جنوبی پس از تهران بیشترین حجم مبادلات را با استان اصفهان دارد.

معاون سابق شهردار سئول همچنین با اشاره به پیشنهاد استاندار اصفهان به اهمیت ایجاد یک شبکه مجازی مبادله و سیستم پرداخت مالی برای سهولت ارتباطات و حل مشکلات مربوط به حمل و نقل در حوزه گردشگری و صنعت، تأکید کرد و گفت: این اقدام می‌تواند با همکاری اتاق بازرگانی صورت گیرد.

<همکو: اخبار و تحلیل صنعت پلیمر>

قیمت مواد اولیه پلاستیک و پلیمر

نظرات کاربران