تولید و عرضه محصول استراتژیک PE100 توسط پتروشیمی جم

شرکت پتروشیمی جم موفق شده است با سرمایه گذاری مناسب ، صرف وقت، هزینه و قبول ریسک های ناشی از استفاده از کاتالیستی متفاوت از کاتالیست طراحی، محصول استراتژیک PE100 را با کیفیت جهانی تولید و به بازار عرضه کند.

شرکت پتروشیمی جم، سیدحسین میرافضلی با بیان این مطلب در جمع مدیران شرکت جم با اشاره به رویکرد و استراتژی جدیداین پتروشیمی جهت بالابردن ظرفیت اسمی واحد های مجتمع خاطر نشان کرد: از اقدامات مهم صورت گرفته در سال 96؛ واحد HDPE رفع انحصار و محدودیت های شرکت بازل در تامین کاتالیست THS برای تولید گرید استراتژیک PE100 مورد نیاز صنایع لوله سازی کشور در سال 96 بود که این کاتالیست از سایر منابع آسیایی و تست عملیاتی و کیفی محصول انجام شده و در ابتدای سال 97 به بازار عرضه می شود.

مدیر عامل پتروشیمی جم با تاکید بر برنامه های استراتژیک این شرکت جهت بالا بردن ظرفیت اسمی واحد ها اظهار داشت: شرکت پتروشیمی جم طی revamping و افزایش ظرفیت واحد های خود مذاکره با شرکت های صاحب نام در برنامه سال 97 را قرار داده است.

مهندس میر افضلی با تقدیر از کارکنان و متخصصان پتروشیمی جم عنوان کرد: شرکت پتروشیمی جم موفق شده است با سرمایه گذاری مناسب ، صرف وقت، هزینه و قبول ریسک های ناشی از استفاده از کاتالیستی متفاوت از کاتالیست طراحی، محصول استراتژیک PE100 را با کیفیت جهانی تولید و به بازار عرضه کند.

وی  گفت: انتظار می رود با حمایت و قیمت گذاری مناسب این محصول و خصوصا گرید PE100 Black در بازار داخل توسط مسئولان امر، انگیزه کافی برای تولید و عرضه مستمر این محصول بوجود آید. در صورت حمایت، این شرکت می تواند در راستای تامین و رفع نیاز کامل کشور به گرید پایپ PE100 اقدام نماید.

<همکو: اخبار و تحلیل صنعت پلیمر>

 قیمت مواد اولیه پلاستیک و پلیمر

نظرات کاربران