افزودنی های ضد میکروبی LIFE مخصوص پلاستیک ها

شرکت Velox اخیرا از همکاری خود با شرکتی تایلندی به نام Life Material Technologies Limited خبر داده است. طی این همکاری شرکت Velox توزیع کننده ای عمده در مناطق DACH، بنلوکس و Nordicsخواهد بود.

شرکت Velox اخیرا از همکاری خود با شرکتی تایلندی به نام Life Material Technologies Limited خبر داده است که تولیدکننده ی معروفی در زمینه ی افزودنی های ضد میکروبی، آمایش های پلاستیکی، پوشش و منسوجات می باشد. در واقع این توافق یک همکاری توزیعی خواهد بود. طی این همکاری شرکت Velox توزیع کننده ای عمده در مناطق DACH، بنلوکس و Nordicsخواهد بود.

شرکت Velox افزودنی های ضد میکروبی آلی و معدنی و مستربچ های طراحی شده (tailor made) را مخصوص نیازهای مختلف فرآیندهای پلاستیکی ارائه می نماید. یکی از مهم ترین این افزودنی های ضد میکروبی LIFE™ نام دارد. عمده ی مصرف LIFE™ در تولیدات خانگی، محصولات مخصوص حمام و منسوجات خواهد بود. این افزودنی ها قادرند باکتری ها را کشته و یا باکتری های مرده را از بین ببرند. علاوه بر باکتری ها، LIFE™ قادر است هرگونه قارچ، جلبک و سایر ریز موجودات را حذف نماید. این مساله از نقطه نظر سلامتی در درجه ی بالایی از اهمیت قرار دارد.

<همکو:اخبار و تحلیل صنعت پلیمر>

قیمت مواد اولیه پلاستیک و پلیمر

نظرات کاربران