محصولات پلاستیکی جزئی از اقلام صادراتی مزیت‌دار ایران به کنیا است

رایرن بازرگانی ایران در کنیا فهرست اقلام صادراتی مزیت‌دار ایران به کنیا را اعلام کرد. مواد پتروشیمی و مواد ساخته شده از پلاستیک هم در این فهرست به چشم می خورند.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، مرتضی دیلان، رایزن بازرگانی ایران در کنیا گفت: فهرست کالاهای صادراتی مزیت‌دار ایران به کشور کنیا با توجه به ظرفیت‌های صادراتی ایران تهیه و اعلام شده است.

وی افزود: اقلامی همچون فرش ماشینی و موکت، مواد غذایی (ماکارانی، خرما و عسل) مواد پاک‌کننده و شوینده (پودر لباسشویی دستی، صابون و شامپو) کیف و کفش و محصولات چرمی، مواد پتروشیمی و مواد ساخته شده از پلاستیک، ال پی جی و محصولات نفتی (قیر و انواع عایق‌ها و کفپوش‌های سقف و کف)، مصالح ساختمانی (کاشی، سرامیک، سنگ، سینک ظرفشویی، شیرآلات ساختمانی، کابل، کلید، پریز، لوله و اتصالات) ماشین‌آلات کشاورزی و راه‌سازی، تجهیزات پزشکی و لوازم آزمایشگاهی از جمله کالاهای این فهرست محسوب می‌شوند.

دیلان ضمن اعلام آمادگی دفتر رایزنی ایران در کنیا جهت برگزاری همایش و سمینار معرفی بازار کنیا در استان‌های ایران اظهار داشت: دفتر رایزن بازرگانی ایران در کنیا به منظور گسترش روابط بازرگانی و تجاری با کنیا، به عنوان هاب بازار کشورهای آفریقا، برنامه‌هایی مانند اعزام و پذیرش هیات‌های تجاری و بازرگانی و حضور در نمایشگاه‌ها را پیش‌بینی کرده است تا امکان حضور هدفمند و مؤثر فعالان اقتصادی و تجاری ایران در این بازار میسر گردد.

<همکو:‌ اخبار و تحلیل صنعت پلیمر>

 قیمت مواد اولیه پلاستیک و پلیمر، قیمت نفت و سوخت

نظرات کاربران