بلاتکلیفی صادرکنندگان فرآورده های نفتی بخاطر اعلام نشدن قیمت خوراک

عضو هیئت­­ مدیره اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفتی گفت: اعلام نشدن قیمت خوراک،­ فعالان این صنعت را در یک بلاتکلیفی قرارداده است، اکنون فعالان این بخش نمی دانند در پایان ماه، محصولات خود را با چه قیمتی عرضه کنند.

وحید شیخی اظهار کرد: شرکت پالایش وپخش فرآورده های نفتی مکلف است پایان هر ماه نرخ قیمت خوراک را به تولید کنندگان و صادرکنندگان اعلام کند، اما متاسفانه تا این لحظه این نرخ اعلام نشده است.

وی با بیان اینکه عدم اعلام قیمت نرخ خوراک، تولیدکنندگان و صادرکنندگان را دریک بلاتکلیفی قرارداده است گفت: اکنون فعالان این بخش نمی دانند در پایان ماه، محصولات خود را با چه قیمتی عرضه کنند.

رئیس کمیسیون قیر افزود: اکنون ۸ روز است که اعلام قیمت خوراک از سوی وزارت نفت با توقف مواجه شده و این مسئله صدمه جدی به مشتریان خارجی محصولات ما وارد خواهد کرد و آنها را نسبت به صادرکنندگان ایرانی بی اعتماد خواهد ساخت.  

این صادرکننده فرآورده های نفتی با تاکید بر اینکه مشکلات داخلی نباید به مشتریان خارجی تسری پیداکند گفت: خریداران خارجی نمی دانند به چه دلیل این مشکلات را تجربه می کنند. ­ وی بار دیگر از وزارت نفت خواست تا هرچه سریعتر نرخ خوراک فراورده های نفتی را اعلام کند تا فعالان این بخش بتوانند با اطمینان بیشتری درباره آینده برنامه ریزی کنند.

<همکو:‌ اخبار و تحلیل صنعت پلیمر>

 قیمت نفت و سوخت

نظرات کاربران