افزایش ۲۴ درصدی عرضه محصولات پتروشیمی در ۶ ماه نخست امسال

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی اظهار کرد: عرضه محصولات پتروشیمی در ۶ ماه نخست امسال نسبت به نیمه نخست پارسال ۲۴ درصد افزایش داشته است که وضع بازار حکایت از این موضوع دارد و اکنون عرضه مشکلی ندارد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی درباره صادرات صنعت پتروشیمی گفت: خوشبختانه یکی از منابع خوب صادراتی، محصولات پتروشیمی است و در این زمینه شاهد روندی افزایشی هستیم.

به گزارش وزارت نفت، رضا نوروززاده درباره وضع بازار و تمهیدات اندیشیده شده برای بهبود شرایط کنونی گفت: شرکت ملی صنایع پتروشیمی نقش حاکمیتی دارد و تنظیم بازار وظیفه ما نیست. وی افزود: شرکت ملی صنایع پتروشیمی تنها تامین خوراک را به‌عهده دارد که تاکنون به وظیفه خود عمل کرده و بازار در زمینه تامین مواد اولیه مشکلی ندارد. مشکل موجود در بازار ناشی از مدیریت تقاضا و توزیع است که ما برای تنظیم بازار در کنار وزارت صنایع قرار گرفتیم و اعلام کردیم شرکت ملی صنایع پتروشیمی کنترل عرضه کف بازار را با ارائه فهرست اعداد و ارقام عرضه پارسال می‌تواند به‌دست گیرد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی تصریح کرد: عرضه محصولات پتروشیمی در ۶ ماه نخست امسال نسبت به نیمه نخست پارسال ۲۴ درصد افزایش داشته است که وضع بازار حکایت از این موضوع دارد و اکنون عرضه مشکلی ندارد.

<همکو:‌ اخبار و تحلیل صنعت پلیمر>

 قیمت مواد اولیه پلاستیک و پلیمر،قیمت نفت و سوخت

نظرات کاربران