متحول شدن بورس با عرضه سهام سودآورترین مجموعه هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با اشاره به عرضه سهام پتروشیمی پارس در بورس، اعلام کرد: در مرحله بعد در نظر داریم سهام پلیمر آریاساسول هم وارد بورس شود.

مهندس جعفر ربیعی در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی کارفرمائی صنعت پتروشیمی با بیان اینکه تعامل بیشتر با بازار سرمایه به عنوان یکی از برنامه های اولویت دار هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، گفت: بر این اساس سهام سه شرکت بزرگ پتروشیمی زیر مجموعه هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس در بورس عرضه خواهد شد.
مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با اشاره به عرضه سهام پتروشیمی پارس در بورس، تصریح کرد: به طور قطعی پتروشیمی پارس سودآورترین مجموعه هلدینگ خلیج فارس بوده که عرضه آن در بورس هم از نظر حجم بورس و هم از لحاظ تعداد سهامداران، بورس را متحول خواهد کرد زیرا مطمئن هستیم که تعداد زیادی سهامدار برای خرید بورس این شرکت وارد بورس خواهند شد واعتقاد داریم سهم این شرکت پتروشیمی بسیار سود و مستمری خواهد داشت. 
این عضو هیات مدیره شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس تاکید کرد: در مرحله بعد در نظر داریم سهام پلیمر آریاساسول هم وارد بورس شود.
مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس همچنین پیشتر ازعرضه اولیه سهام پتروشیمی نوری (بزرگترین تولیدکننده مواد آروماتیکی جهان) تا پایان سال در بورس خبر داده بود.

نظرات کاربران