همزمان با آغاز تحریم‌ها؛

حل شدن مشکل کمبود بسته‌بندی محصولات پتروشیمی و فرآورده‌های پلیمری کشور

همزمان با آغاز تحریم‌ها، رکورد تولید محصول پتروشیمیایی اوره فرمالدئید در کشور شکسته شد و مشکل کسری و کمبود بسته‌بندی محصولات پتروشیمی و فرآورده‌های پلیمری کشور منتفی شد.

همزمان با آغاز تحریم‌های غیرقانونی آمریکا علیه صنایع نفت و پتروشیمی ایران، مشکل کسری و کمبود بسته‌بندی محصولات پتروشیمی و فرآورده‌های پلیمری کشور منتفی شد.

آبان ماه امسال و همسو با آغاز تحریم‌ها، رکورد تولید محصول پتروشیمیایی اوره فرمالدئید شکسته شد به طوری‌که آبان، پتروشیمی اهتمام جم در بین کل مجتمع های پتروشیمی بالاترین تحقق برنامه تولید بوده و در هشتمین ماه امسال امکان تحقق 138 درصدی برنامه تولید محقق شده است.

علاوه بر این در طول هشت ماهه نخست امسال حدود 113 درصد برنامه تولیدی این مجتمع پتروشیمی محقق شده و در این مدت حدود 25 هزار تن محصول در پتروشیمی اهتمام جم تولید شده است.

پتروشیمی اهتمام جم تحت لایسنس شرکت آلدر ایتالیا از ظرفیت تولید سالانه حدود 48 هزار تن فرمالین و اوره فرمالدئید برخوردار بوده و تولید محصول اوره فرمالدئید عملا تکمیل کننده زنجیره ارزش اوره و متانول در صنایع پتروشیمی کشور است.

«اوره فرمالدئید» رزین حاوی 60 درصد فرمالین و 25 درصد اوره بوده و در ساخت رزین ملامین کاربرد دارد و همچنین در واحدهای تولید اوره نیز جهت افزایش مقاومت مکانیکی و کاهش خاصیت سوزانندگی اوره استفاده می‌شود.

شرکت پتروشیمی اهتمام جم به عنوان یک برند معتبر در زمینه تولید پالت پلاستیکی، فیلم سه لایه FFS و UFC85 (کیسه‌های بسته بندی محصولات پتروشیمی و پلیمری) در فاز یک منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس (عسلویه) احداث شده است.

<همکو:‌ اخبار و تحلیل صنعت پلیمر>

قیمت مواد اولیه پلاستیک و پلیمر، قیمت نفت و سوخت

نظرات کاربران