کسب ۵ رتبه برتر توسط هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس در رتبه‌بندی ۵۰۰ شرکت برتر کشور

در همایش مربوط به رتبه‌بندی سازمان مدیریت صنعتی (IMI-۱۰۰) نام 4 شرکت بورسی به چشم می‌خورد که در میان آن‌ها هلدینگ خلیج فارس توانسته است رتبه برتر در گروه پتروشیمی را از آن خود کند.

هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس در رتبه‌بندی ۵۰۰ شرکت برتر کشور به انتخاب سازمان مدیریت صنعتی، پنج رتبه برتر کسب کرد. بر اساس رتبه‌بندی سازمان مدیریت صنعتی (IMI-۱۰۰)، هلدینگ خلیج فارس مفتخر به کسب رتبه اول در شاخص فروش، رتبه اول در صادرات، رتبه اول ارزش افزوده، رتبه اول ارزش بازار، رتبه اول سودآوری و رتبه برتر گروه پتروشیمی کشور در بین ۵۰۰ شرکت‌ برتر کشور شد.

در همین حال در آخرین رده‌بندی رسمی شرکت‌های برتر ایران، همراه اول در بین پانصد شرکت برتر ایران از نظر شاخص «بیشترین سودآوری» رتبه سوم، «بالاترین ارزش افزوده» رتبه هشتم و در شاخص «بیشترین فروش» با ۵ رتبه ارتقا نسبت به سال گذشته، رتبه چهاردهم را کسب کرد. همچنین هلدینگ همراه اول در گروه «ارتباطات و مخابرات» از نظر شاخص «بهره وری کل عوامل» موفق به کسب رتبه نخست شد. همچنین شرکت نفت ایرانول در بیست‌و‌یکمین همایش رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران در میان صد شرکت برتر ایران با ۱۰ رتبه ارتقا خوش درخشید. شرکت نفت ایرانول موفق شد از رتبه ۹۷ در سال گذشته به رتبه ۸۷ در سال ۹۷ با حدود ۲۵ درصد رشد فروش ارتقا یابد. این رتبه‌بندی هر سال بر‌اساس میزان فروش و عملکرد مالی شرکت‌ها و موسسات تجاری و با استناد به‌صورت‌های مالی تایید شده و ارزش افزوده، میزان دارایی و اشتغال‌زایی، سودآوری و ارزش بازار انجام می‌گیرد.

در همین حال، کشتیرانی رتبه نخست از نظر شاخص فروش را در همایش ۱۰۰ شرکت برتر ایران کسب کرد. در همایش ۱۰۰ شرکت برتر ایران، کشتیرانی از نظر شاخص فروش در میان شرکت‌های حمل‌ونقل‌ و خدمات وابسته رتبه اول را به خود اختصاص داد. انتخاب کشتیرانی ایران به‌عنوان یکی از شرکت‌های برتر تجاری کشور بر مبنای شاخص فورچون و از سوی سازمان مدیریت صنعتی ایران صورت گرفته است. بیست و یکمین همایش رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران تحت عنوان IMI۱۰۰ با حضور مدیران ارشد بنگاه‌های اقتصادی، سازمان‌ها و مقامات عالی رتبه کشور و جمع کثیری از فعالان صنعت، تولید، خدمات و تجارت برگزار شد.

<همکو: اخبار و تحلیل صنعت پلیمر>

قیمت مواد اولیه پلاستیک و پلیمر، قیمت نفت و سوخت

نظرات کاربران