آغاز مذاکرات پتروشیمی امیرکبیر با حضور در نمایشگاه صنعت پلاستیک مسکو

نمایشگاه صنعت پلاستیک مسکو (interplastica) نمایشگاهی پیشرو برای پلاستیک و صنایع پلاستیکی، یک فرصت برای شرکت‌هایی با رویکرد صادراتی محسوب می‌شود که شرکت پتروشیمی امیرکبیر با حضور در این نمایشگاه به دنبال فراهم کردن بستر مناسبی را برای تسهیل روابط تجاری با مشتریان و افزایش سهم بازار خود است.

شرکت پتروشیمی امیرکبیر با حضور در نمایشگاه بین‌المللی اینتر پلاستیکا روسیه مذاکرات خود را آغاز کرده تا بستر مناسبی را برای تسهیل روابط تجاری با مشتریان و افزایش سهم بازار خود فراهم کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی امیرکبیر، نمایشگاه صنعت پلاستیک مسکو (interplastica) نمایشگاهی پیشرو برای پلاستیک و صنایع پلاستیکی در روسیه و منطقه اروپای شرقی و یک فرصت برای شرکت‌هایی با رویکرد صادراتی محسوب می‌شود. بر اساس این گزارش، این نمایشگاه امسال با حضور نزدیک به ۶۷ کشور بزرگ صنعتی رشدی ۲ و نیم برابری را در حوزه حضور کشورهای تولید‌کننده تجربه کرده است. پتروشیمی امیرکبیر در ۹ ماه ابتدایی سال جاری رکورد خود را در تولید، فروش و سود سهام شکست، این شرکت یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید‌کننده مواد اولیه پلیمری در آسیا است.

<همکو: اخبار و تحلیل صنعت پلیمر>

قیمت مواد اولیه پلاستیک و پلیمر

نظرات کاربران