ثبت رکوردی دیگر در معاملات محصولات پلیمری/ PVC، PET و PP سه محصول جذاب هفته

به گزارش پایگاه خبری بورس کالای ایران، در گروه محصولات پلیمری، حجم معاملات با گذشتن از مرز ۵۰ هزارتن در بورس کالای ایران رکوردشکنی کرد.

حجم معاملات محصولات پلیمری در هفته ای که گذشت ۶۵ هزار و ۶۷۹ تن رقم خورد.

به گزارش پایگاه خبری بورس کالای ایران، حجم عرضه ها ۸۱ هزار و ۴۷۳ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۱۲۶ هزار و ۹۷۷ تن بود.

به این ترتیب در گروه محصولات پلیمری، حجم معاملات با گذشتن از مرز ۵۰ هزارتن در بورس کالای ایران رکوردشکنی کرد.

در گروه محصولات پلیمری، همچنان پی وی سی ها در هفته گذشته با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند. به طوری که پلی وینیل کلراید S۶۵ پتروشیمی غدیر با ۴۸۴ تن عرضه ۲۲۲۲ تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۲۹۶ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۷۴۳ تومان رقم خورد.

همچنین پلی وینیل کلراید S۶۵ پتروشیمی آبادان با ۵۰۰ تن عرضه ۱۲۸۰ تن تقاضا داشت، میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۶۴۰ تومان بود.

به این ترتیب پی وی سی ها از محصولات جذاب تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بودند که خریداران درصدهای بالایی را در رقابت برای خرید آنها ثبت کردند.

پلی اتیلن های ترفتالات گرید بطری نیز با رقابت مورد معامله قرار گرفتند، همچنین در گروه پلیمرها، پلی پروپیلن های نساجی و شیمیایی نیز با رقابت کارگزاران مواجه شدند.

به طوری که پلی پروپیلن نساجی C۳۰S  پتروشیمی مارون با ۹۹۰ تن عرضه ۳۵۸۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۴ هزار و ۳۶۱ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۷۲۲ تومان رقم خورد.

اما درگروه پلی اتیلن ها، همچنان بازار پلی اتیلن های سبک فیلم، با آرامش همراه هستند، همچنین پلی استایرن ها نیز روندی آرام را پشت سر گذاشتند.

نظرات کاربران