شکسته شدن رکورد ۱۰ ساله تولید پلی پروپیلن در شرکت جم

ومدیرعامل شرکت پلی پروپیلن جم از شکسته شدن رکورد تولید روزانه پلي پروپیلن و دستیابی به رکورد ۱۱۸ درصد ظرفيت اسمي این شرکت خبر داد.

مهندس بهمن بهزادی نايب رييس هيات مديره ومدیرعامل شرکت پلی پروپیلن جم با اشاره به شعار سال ۹۷ "حمایت از کالای ایرانی" و با تاکید بر حرکت شرکت پلی پروپیلن جم در راستای خودکفایی ملی تصریح کرد: در روز ۱۹ اسفند ماه ۱۳۹۷ تولید پروپیلن در شرکت به یک هزار و ۶۶ تن رسید که رکورد ۱۰ ساله تولید این محصول در روز را شکست.

مهندس بهزادی با تقدیر از رئیس و همکاران واحد بهره برداری، فرآیند و همه عوامل اجرایی شرکت برای کسب این موفقیت اضافه کرد: با تلاش همکارانم در شرکت پلی پروپیلن جم و حمايت شركت پتروشيمي جم، عنوان و جایگاه بزرگترین تولید کننده پلی پروپیلن کشور را با افتخار در اختيار داریم.

مدیر عامل پلی پروپیلن جم اضافه کرد: توليد طراحي و تعریف شده پروپیلن در شرکت، ۹۰۹ تن در روز است که شرکت پلی پروپیلن جم توانست ۱۵۷ تن بیش از این میزان تولید کند و انتظار داریم این روند همچنان تداوم یابد.

شرکت پلی پروپیلن جم(JPPC) در سال ۱۳۸۳ در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در عسلویه تأسیس گردید.

این شرکت تولیدکننده انواع گریدهای پلی پروپیلن با نام تجاری”JAMPILEN” و با بالاترین کیفیت با تکیه بر فن آوری منحصر به فرد Spheripol  با ظرفیت اسمی 300 هزار تن در سال می باشد.

<همکو: اخبار و تحلیل صنعت پلیمر>

قیمت مواد اولیه پلاستیک و پلیمر

نظرات کاربران