معاملات پلی پروپیلن ها روز گذشته پس از اعلام قیمت های جدید روندی با ثبات را نسبت به هفته گذشته داشتند.

بازار پلی پروپیلن ها پس از اعمال قیمت های جدید چگونه بود؟

به گزارش پایگاه خبری بورس کالای ایران با وجود افزایش قیمت های پایه پلی پروپیلن ها روز گذشته معاملات این کالا آرام دنبال شد.

به این ترتیب پلی پروپیلن Z۳۰g پتروشیمی مارون که به میزان ۶۶۰ تن عرضه شده بود، ۹۲۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۳ هزار و ۲۸۲ تومان و میانگین قیمت خرید آن هم ۳ هزار و ۲۹۷ تومان رقم خورد.

C۳۰S پتروشیمی مارون هم امروز ۱۵۱۸ تن عرضه و ۱۴۵۲ تن تقاضا داشت و با قیمت پایه  ۳ هزار و ۲۸۲ تومان  خریداری شد.

در همین حال پلی پروپیلن شیمیایی گرید MR۲۳۰ این مجتمع هم که به میزان ۶۶۰ تن عرضه شده بود، ۱۵۱۸ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۳ هزار و ۸۷۰ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۹۲۸ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن نساجی SF۰۶۰ پلی نار هم امروز به میزان ۷۰۰ تن عرضه و ۸۸۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۳ هزار و ۲۸۲ تومان و میانگین قیمت خرید آن هم ۳ هزار و ۳۱۰ تومان رقم خورد.

معاملات محصولات پتروشیمی شازند نیز امروز با رقابت از سوی معامله گران خریداری شد، به طوری که عرضه ۸۰۰ پلی اتیلن سبک خطی ۲۰۹ این مجتمع ۱۹۴۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۶۶۶ تومان و میانگین خرید آن هم ۳ هزار و ۷۲۳ تومان رقم خورد.

عرضه ۱۰۰۰ تنی پلی اتیلن سنگین اکستروژن EX۳ شازند هم امروز با ۴۲۶۰ تن تقاضا روبهرو شد، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۹۰۳ تومان و میانگین قیمت خرید آن هم ۴ هزار و ۱۴۴ تومان بود.

در همین حال اسیدنیتریک پتروشیمی شیراز و تولوئن دی ایزو سیانات پتروشیمی کارون وارد سیستم مچینگ شدند.

سودکاستیک پتروشیمی آبادان نیز به میزان ۶۰ تن با قیمت پایه ۴۰۱ تومان به فروش رسید. آمونیاک مایع پتروشیمی خراسان نیز به میزان ۱۰ تن با قیمت پایه ۸۸۸ تومان مورد معامله قرار گرفت.

نظرات کاربران