وزیر نفت در حکمی رکن‌الدین جوادی را به عنوان معاون وزیر نفت در نظارت بر منابع هیدروکربوری منصوب کرد.

جوادی به معاونت نظارت بر منابع هیدروکربوری وزارت نفت رفت

بنابرگزارشی از روابط عمومی وزارت نفت، بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت ضمن قدردانی از رکن الدین جوادی به خاطر مدیریت عاملی شرکت ملی نفت ایران در سخت‌ترین شرایط تحریم، وی را به عنوان «معاون وزیر در نظارت بر منابع هیدروکربوری» منصوب کرد.

در حکم وزیر نفت آمده است:

در مرحله انتخاب هیئت مدیره جدید شرکت ملی نفت ایران، با توجه به عدم تمایل جنابعالی به ادامه حضور در سمت مدیریت عامل و عضویت هیئت مدیره این شرکت، لازم می‌داند که ضمن قدرشناسی و سپاس از جنابعالی که در یکی از سخت ترین دورانهای حیات شرکت ملی نفت ایران، مدیریت عامل این شرکت را به عهده گرفتید و منشاء خدماتی با ارزش از جمله به نتیجه و بهره برداری رسانیدن چندین فاز میدان عظیم پارس جنوبی و توسعه میدانهای غرب کارون و نیز افزایش تولید و صادرات نفت خام پس از لغو تحریمها شدید، بدین وسیله به عنوان «معاون وزیر در نظارت بر منابع هیدروکربوری» منصوب می شوید.

اهمیت اجرای دقیق وظایف حاکمیتی که به موجب قانون اصلاح قانون نفت مصوب خردادماه ١٣٩٠ مجلس شورای اسلامی بر عهده وزارت نفت قرار گرفته، علت اصلی و ضرورت تشکیل این معاونت را نمایان می‌سازد.

انتظار می رود که با توجه به تجارب گرانقدر جنابعالی، این وظیفه و مسئولیت حاکمیتی وزارتخانه به خوبی انجام برسد و به ویژه در موضوع افزایش بازیافت نفت از میدان‌های در دست بهره برداری، قدمهای جدی تری برداشته شود.

توفیق جنابعالی را در انجام وظایف خطیری که بر عهده می‌گیرید، از خداوند قادر متعال مسئلت دارم.

نظرات کاربران