حجم معاملات محصولات پلیمری امروز در بورس کالای ایران ۱۳ هزار و ۴۵۲ تن رقم خورد.

ادامه رقابت برای پلی پروپیلن های نساجی

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، حجم عرضه ها ۲۰ هزار و ۱۲ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۴۵ هزار و ۶۲۶ تن بود. به این ترتیب در گروه محصولات پلیمری، پلی پروپیلن های نساجی و برخی از گرید شیمیایی ها، پلی اتیلن سنگین اکستروژن EX۳و پلی اتیلن سبک خطی ۰۲۰۹AA با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، حجم عرضه ها ۲۰ هزار و ۱۲ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۴۵ هزار و ۶۲۶  تن بود.

به این ترتیب در گروه محصولات پلیمری، پلی پروپیلن های نساجی و برخی از گرید شیمیایی ها، پلی اتیلن سنگین اکستروژن EX۳و پلی اتیلن سبک خطی ۰۲۰۹AA با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

پلی پروپیلن نساجی CR۳۸۰پلی نار با حجم عرضه ۴۰۰ تن، تقاضایی معادل ۶۶۰ تن داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۶۳۶ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۷۲۶ تومان بود.

پلی پروپیلن شیمیایی ZR۲۳۰C نویدزرشیمی با حجم عرضه ۵۰۴ تن، ۱۴۹۱ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۲۲ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۲۳۴ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن شیمیایی MR۲۳۰C پتروشیمی مارون هم با حجم عرضه ۱۵۱۸ تن به میزان ۳۴۳۲ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۲۲ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۱۸۶ تومان رقم خورد. پلی پروپیلن نساجی ZH۵۵۰J نویدزرشیمی هم با حجم ۷۵۶ تن ۴۳۸۹ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۵۰۹ تومان و نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۸۶۰ تومان بود.

همچنین پلی پروپیلن نساجی SF۰۶۰ پلی نار هم با ۴۴۱ تن عرضه ۷۳۰۸ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۵۰۹ تومان و قیمت خرید آن هم ۳ هزار و ۸۶۰ تومان بود.

پلی پروپیلن نساجی ۱۱۰۲L پتروشیمی رجال هم با ۱۱۰ تن عرضه ۱۳۴۲ تن تقاضا داشت، معامله گران این کالا را با نرخ ۳ هزار و ۸۶۰ تومان خریداری کردند. پلی پروپیلن نساجی Z۳۰S پتروشیمی شازند هم با ۳۰۰ تن عرضه ۱۰۰۸۰ تن تقاض داشت و با قیمت ۳ هزار و ۸۶۰ تومان مورد معامله قرار گرفت. پلی پروپیلن نساجی RG۱۱۰۲XK رجال هم با حجم عرضه ۲۱۰ تن ۱۴۴۹ تن تقاضا داشت و با قیمت ۳ هزار و ۸۶۰ تومان معامله شد.

در گروه پلی اتیلن ها هم پلی اتیلن سبک خطی ۰۲۰۹AA پتروشیمی شازند با حجم عرضه ۵۰۰ تن ۱۳۰۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۱۲۸ تومان و میانگین نرخ خردی آن هم ۴ هزار و ۲۱۹ تومان رقم خورد.

.

دریافت قیمت مواد اولیه پلیمری و پلاستیک به صورت لحظه ای

< همکو >

نظرات کاربران