حجم معاملات محصولات پلیمری امروز در بورس کالای ایران، پس از تعطیلات نوروز به ۳۱ هزار و ۱۷ تن رسید.

رقابت برای پلی پروپیلن های نساجی

عرضه محصولات ۶۷ هزار و ۷۰۶ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۴۷ هزار و ۹۰۷ تن بود. به این ترتیب همچنان در تالار پتروشیمی، پلی پروپیلن های نساجی پس از تعطیلات نوروز همچنان مورد توجه بوده و با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند. البته از میزان رقابت برای این کالاها کاسته شده است.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، عرضه محصولات ۶۷ هزار و ۷۰۶ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۴۷ هزار و ۹۰۷ تن بود.

 به این ترتیب همچنان در تالار پتروشیمی، پلی پروپیلن های نساجی پس از تعطیلات نوروز همچنان مورد توجه بوده و با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند. البته از میزان رقابت برای این کالاها کاسته شده است.

پلی پروپیلن نساجی RG۱۱۰۲XL پتروشیمی رجال با عرضه ۶۳۰ تنی به میزان ۲۶۰۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۹۴۰ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۱۸۲۲ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن نساجی Z۳۰G پتروشیمی مارون هم با قیمت پایه ۳ هزار و ۹۴۰ تومان و حجم ۱۴۹۶ تن مورد معامله قرار گرفت.

پلی پروپیلن نساجی C۳۰S این مجتمع هم با عرضه ۱۱۰۰ تنی به میزان ۳۷۶۲ تن تقاضا داشت، میانگین نرخ خرید آن ۴ هزار و ۲۷۳ تومان بود.

پلی پروپیلن نساجی HP۵۱۰L جم هم که به صورت سلف عرضه شده بود، ۱۰۱۲ تن عرضه و ۳۵۸۶ تن تقاضا داشت. معامله گران این کالا را با میانگین قیمت ۴ هزار و ۱۳۴۴ تومان خریداری کردند.

پلی اتیلن سنگین اکستروژن EX۳پتروشیمی امیرکبیر هم با عرضه ۲۵۰۰ تنی ۳۱۳۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۳۶۳ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۴۱۳ تومان بود.

در همین حال پلی اتیلن های ترفتالات بطری، در گروه پلی اتیلن ها هم پلی اتیلن های سنگین تزریقی، پلی اتیلن سبک خطی با آرامش معامله شدند.

همچنین پی وی سی ها، پلی استایرن های معمولی و مقاوم هم معاملاتی آرام را رقم زده و بخشی از تناژ عرضه آنها نیز وارد سیستم مچینگ شد.

به این ترتیب پلی وینیل کلراید S۶۵ و پلی اتیلن سبک فیلم ۰۲۰۰ پتروشیمی بندرامام، پلی اتیلن سنگین فیلم F۷۰۰۰ پتروشیمی مهر، پلی اتیلن سبک خطی ۰۲۰۹AA پتروشیمی امیرکبیر و پلی وینیل کلراید E۶۸۳۴ اروند وارد سیستم مچینگ شدند.

دریافت قیمت مواد اولیه پلیمری و پلاستیک به صورت لحظه ای

< همکو >

نظرات کاربران