مدیرعامل شرکت ملی حفاری به استقرار ۱۵ دستگاه حفاری خشکی و دریایی ناوگان ملی حفاری در میادین مشترک اشاره کرد و گفت: تکمیل و تحویل عملیات حفاری ۵ حلقه چاه در میدان نفتی آزادگان جنوبی و یک حلقه چاه در میدان سهراب در مراحل نهایی است.

مراحل نهایی حفاری 5 حلقه چاه در میدان آزادگان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: براساس سیاست های وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران، عملیات حفاری در میادین مشترک با نگاه ویژه دنبال می شود.

حیدر بهمنی افزود: شرکت ملی حفاری هم اکنون در اجرای حفاری نزدیک به یکصد حلقه چاه در میادین مشترک نفتی آزادگان و یاران جنوبی، آذر، سهراب و فاز 14 طرح توسعه میدان گازی پارس جنوبی حضور فعال دارد.

وی به استقرار بیش از 15 دستگاه حفاری خشکی و دریایی ناوگان ملی حفاری در میادین مشترک اشاره و اظهار کرد: تکمیل و تحویل عملیات حفاری 5 حلقه چاه در میدان نفتی آزادگان جنوبی و یک حلقه چاه در میدان سهراب در مراحل نهایی کار است.

بهمنی شرکت ملی حفاری در حفاری 188 حلقه چاه در سال 94 و افزایش 15 درصدی تعداد چاه های حفر شده در این مدت در قیاس با سال قبل از آن را با وجود محدودیت ها، نشان دهنده عزم و اراده کارکنان پرتلاش این شرکت در راستای اجرای اقتصادی مقاومتی و پاسخگویی به نیازهای صنعت نفت کشور عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با بیان اینکه در زمان حاضر 75 دستگاه حفاری این شرکت در مناطق نفت خیز خشکی و دریایی کشور در مدار عملیات قرار دارند، گفت: در نیمه نخست فروردین ماه امسال نیز شاهد تکمیل و تحویل چهار حلقه چاه نفت بودیم.

وی خاطر نشان کرد: با تمهیدات به کار گرفته شده در سال جدید شاهد افزایش شمار دکل ها و تقویت ناوگان حفاری شرکت ملی حفاری و به تبع آن روند توسعه گستره عملیاتی و تکمیل به موقع پروژه های حفاری به خصوص در میادین مشترک خواهیم بود.

نظرات کاربران