جدید ترین فیلتر های مذاب

شرکت Ettlinger Kunststoffmaschinen که تولیدکننده ی فیلترهای مذاب و ماشین آلات قالب گیری تزریقی برای قطعات سنگین وزن می باشد نسل جدیدی از فیلترهای مذاب را در نمایشگاه Fakuma 2017 معرفی نمود.

به طور کلی شرکت Ettlinger Kunststoffmaschinen با تولیدات خود در جهت ارائه ی  تولیداتی که از انرژی استفاده ی موثر می نمایند شناخته شده است. نسل جدید فیلترهای مذاب این شرکت کفه ی ترازو را نسبت به رقیبان این شرکت به نفع Ettlinger Kunststoffmaschinen تغییر داد. 
تنها در ماه های اولیه ی استفاده ی آزمایشی بود که مشتریان خبر از 28 درصد خروجی بیشتر با کیفیت فیلتر کردن یکسان و اتلاف مذاب اندک اطلاع دادند. این فیلترهای مذاب زمانی می تواند به حداکثر سوددهی برسد که مصرف کننده مشغول بازیافت پلاستیک های پسماند آلوده باشد. علاوه بر این، فیلترهای تولیدی شرکت Ettlinger Kunststoffmaschinen به راحتی می تواند در فضای صنعت 4/0 مورد استفاده قرار گیرد. 
یک ساینده به طور مداوم آلودگی ها را از سطوح زدوده و از پیچ خروجی از سامانه خارج می نماید. این کار به فیلتر کمک خواهد کرد تا به صورت کاملا خودکار و بدون هیچ وقفه ای به طور مداوم طی هفته ها و یا ماه ها بدون نیاز به تعویض نمایشگر به فعالیت خود ادامه دهد. از مزایای چنین طراحی ای، فشار مذاب ثابت بوده که یکنواختی مذاب را باعث می شود. 
تولید سری ERF برای جداسازی ذرات خارجی از پلی الفین ها و پلی استایرن های آلوده طراحی شده است. از طرف دیگر سری ECO برای فیلتر کردن پلی الفین ها، PET، پلی آمید و مواد بازیافتی با آلودگی های کمتر از 1/5 درصد مناسب می باشد.

اخبار لحظه ای مواد اولیه پلاستیک و پلیمر 

نظرات کاربران