تحلیل بازار محصولات پلیمری در بازارهای جنوب آسیا

در مناطق جنوب آسیا در هفته گذشته قیمت پلی اتیلن های سنگین رو به کاهش بود

در بازارهای آسیایی در هفته منتهی به 15 دسامبر 2017 قیمت پلی اتیلن های سنگین در مناطق جنوب آسیا با کاهش رو به رو بود. بدین ترتیب قیمت پلی اتیلن سنگین فیلم با 60 دلار کاهش به 1220 دلار در این منطقه رسید.

کالاهای سنگین تزریقی و بادی نیز هر کدام 40 دلار کاهش نرخ را تجربه کردند. کالای پلی اتیلن سبک فیلم هم در بازارهای جنوب شرق آسیا روندی نزولی را سپری کرده و بعد از 40 دلار کاهش به قیمت 1220 دلار به ازای هر تن رسیده است.

پلی پروپیلن های نساجی نیز روندی نزولی را در بازارهای جنوب آسیا داشتند که البته کاهش قیمت این گروه اندک و به میزان 5 دلار بوده است.

گروه های پلی استایرن مقاوم و معمولی و پلی اتیلن سبک خطی روندی افزایش را در بازارهای جنوب شرق آسیا سپری کردند. بدین ترتیب بیشترین افزایش برای کالای پلی استایرن مقاوم و به میزان 60 دلار بود، همچنین کالای پلی استایرن معمولی نیز افزایش نرخ زیاد و 50 دلاری را تجربه کرده است.

گرید پلی اتیلن سبک خطی هم افزایشی 10 دلاری در این هفته داشت. تنها کالایی هم که در این هفته روندی با ثبات در بازارهای جنوب آسیا داشت PVC بود که با همان قیمت 915 دلار به ازای هر تن معامله شد.

نظرات کاربران