تلگرام عامل گرانی سکه

بر اساس گفته های یکی از افراد حاضر در بازار ارز، هم اکنون گروه‌های قیمتی در شبکه‌های اجتماعی هستند که خودشان تحلیل می‌دهند و اتاق معاملات نظیر نرخ لحظه‌ای دلار دارند که با مخاطب زیاد نوسان‌گیری می‌کنند.

طی روزهای گذشته و همزمان با افزایش قیمت دلار و سکه در بازار آزاد خبرهایی از بازار به گوش می‌رسید که معاملات طلا و ارز تا ساعت ۱۲ و حتی ولی این درحالی است که بازار نهایت تا ساعت ۸ هر شب شاهد داد و ستد واقعی بود. اما با این حال تغییرات قیمتی در شب بیشتر از روز بوده و هنوز هم است.

فعالان بازار درباره اینکه چطور می‌شود سکه یا دلار در ساعات بازار بطور معمول تا ساعات ۷ شب معامله می‌شود اما از ساعت ۷ به بعد تا ۱۲ شب نوسان‌های قیمتی سکه و دلار بیشتر از روز می‌شود؟ اینطور پاسخ داده‌اند: متاسفانه قیمت‌های شبانه جزیی از بازار شده و این معاملات سفته بازی یا کاغذی هست که بعلت عدم نظارت بانک مرکزی و دیگر ارگان‌ها در گروه‌های تلگرامی با تعدادی سفته باز اقدام به نوسان گیری و جابجایی قیمت‌ها می‌کنند که برای کل کشور آسیب جدی دارد.

یکی از افراد حاضر در بازار ارز در همین ارتباط می‌گوید: هم اکنون گروه‌های قیمتی در شبکه‌های اجتماعی هستند که خودشان تحلیل می‌دهند و اتاق معاملات نظیر نرخ لحظه‌ای دلار دارند که با مخاطب زیاد نوسان‌گیری می‌کنند.

فرد دیگری که در بازار ارز حضور جدی دارد می‌گوید: این اتاقهای معاملات سکه فقط باعث سود دلالان اصلی می‌شود که در طی روز پوزیشن مورد نظر را اتخاذ می‌کنند و شبانه قیمت‌ها را به نفع پوزیشنشان تغییر می‌دهند. تمام این اتاقها باید بعد از بسته شدن بازار تعطیل بشوند و صبح با رویکرد همان روز معاملات آغاز شود.

<همکو: اخبار و تحلیل صنعت پلیمر>

قیمت ارز و دلار، قیمت طلا و سکه

نظرات کاربران