ویدئو چک وزیر نفت در جایگاه/طنز

گروه اقتصادی: فرزین پورمحبی در بخش طنر ایسنا نوشت:

جنگ بر سر نفت رو که شنیدید، حالا این روزها جنگ بنزین مد شده...

موضوع از این قراره که وزیر محترم نفت در ایام عید بنزین می‌زند. او می‌داند که ماشینش (احتمالا شاسی بلند) 80 – 70 لیتر بنزین می‌گیرد. بعد می‌بیند که آمپر بنزین دقیقا 15 لیتر را کم نشان می دهد و دست آخر هم نتیجه می گیرد بنزینی که زده همه باد هوا بوده! البته در کشور ما تعجبی ندارد که وزیر نفت نداند باک ماشینش دقیقا با چقدر بنزین پر می شود ولی بداند دقیقا با چقدر هوا خالی می شود! درست به همان دلیلی که رئیس هواشناسی کشور دقیقا می داند که در هوا چقدر سرب بنزین هست اما نمی داند چقدر اکسیژن هست! بگذریم ....

اما اگر نظر ما برای کسی اهمیت داشته باشد به وزارت نفت پیشنهاد می کنیم مسئولیت کنترل کیفیت بنزین جایگاه داران را از وزیر محترم نفت به بخش یا شخص دیگری محول کنند تا ایشان بتوانند به کارهای مهم تری بپردازند. خدا را چه دیدید شاید سر فرصت حتی بتوانند دکل نفتی گمشده‌مان را پیدا کنند و ملتی را از نگرانی نجات دهند. اما اگر احساس می کنید که الا بلا شخص شخیص ایشان باید بر جایگاه‌داران بنزین نظارت کنند، حداقل ماشینی برایشان تهیه شود که دقیقا مقدار گنجایش بنزینش مشخص باشد تا مثلا بدانند که بالاخره باک ماشینشان 70 لیتر جا دارد یا 80 لیتر، چون برای همچین کارهای حساسی 10 لیتر ضریب دقت هم برای خودش 10 لیتر است.

کلا مملکت گل و بلبلی داریم (بیشتر بلبل)! چون در همین گیر و دار یکهو رئیس اتحادیه جایگاه داران بنزین هم آب پاکی را می ریزد روی دستمان و می گوید: وزیر نفت اصولا جایگاه بنزین نرفته چون همه دوربین های جایگاه های بنزین را چک کرده ایم و دیدیم که او بنزین نزده! خلاصه، یکی می گه زده یکی می گه نزده البته ما که می گیم زده، چون وزیر نفت هم که باشی بالاخره ماشینت برای راه رفتن، بنزین می خواهد! اما حدس می زنیم که اگر رئیس اتحادیه، وزیر نفت را در ویدئو چک ها ندیده، به این خاطر بوده که ایشان دنبال خود وزیر نبوده بلکه دنبال آن جایگاه داری بوده که توانسته به وزیر نفت 15 لیتر هوا جای بنزین قالب کند (!) تا به گفته خودش به همچین آدم با جربزه ای مدال شجاعت بدهد!!

چی بگیم...؟ وقتی همه چیزمان به همه چیزمان می‌آید، اصولا چه چیزی می شود گفت؟!

نظرات کاربران