تولید بیش از ۵ میلیون تن محصول تا پایان سال در پتروشیمی بندر امام

تولید پتروشیمی بندر امام در دی ماه امسال بیش از ۳۷۸ هزار تن بود که به بازارهای مختلف داخلی و خارجی عرضه شد. با توجه به برنامه ریزی های انجام شده پیش‌بینی می‌شود تولید در این مجتمع پتروشیمی تا پایان سال جاری به بیش از ۵ میلیون تن برسد.

مجتمع پتروشیمی بندرامام موفق شد بیش از ۴ میلیون و پانصد و چهل و پنج هزار تن انواع محصولات پتروشیمی را تا پایان دی ماه روانه بازارهای مختلف داخلی و بین المللی کند.

مجتمع پتروشیمی بندر امام تولید انواع محصولات خود را برای تامین نیاز داخل و نیز صادرات بر اساس برنامه ریزی ها انجام می دهد.

بر اساس این گزارش، با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده پیش‌بینی می‌شود تولید در این مجتمع پتروشیمی تا پایان سال جاری به بیش از ۵ میلیون تن برسد.

تولید پتروشیمی بندر امام در دی ماه امسال بیش از ۳۷۸ هزار تن بود که به بازارهای مختلف داخلی و خارجی عرضه شد. همچنین این مجتمع پتروشیمی موفق شد تا پایان دی ماه امسال در مجموع ۱ میلیون و هفتصد و شصت و دو هزار تن محصول به ارزش ۸۸۰ میلیون و یکصد و هشتاد و هفت هزار دلار را صادر کند.

گفتنی است که شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام دارای چند شرکت تابعه است و شرکت های فراورش، بسپاران و کیمیا شرکت‌های تولیدی این مجتمع محسوب می‌شوند که محصولات پتروشیمیایی را تولید و به بازارهای داخلی و خارجی از کشور عرضه می کنند.

<همکو: اخبار و تحلیل صنعت پلیمر>

قیمت ارز و دلار، قیمت مواد اولیه پلاستیک و پلیمر

نظرات کاربران