قرارگاه مرکزی خاتمالانبیا در اطلاعیه ای اعلام کرد: نظر به بدعهدی و پیمانشکنی آشکار آمریکا نسبت به عدم اجرای بند اول تفاهمنامه پایان جنگ تنگه هرمز مجدد به روی تردد شناورها بسته خواهد شد.
قرارگاه مرکزی خاتمالانبیا در اطلاعیه ای اعلام کرد: نظر به بدعهدی و پیمانشکنی آشکار آمریکا نسبت به عدم اجرای بند اول تفاهمنامه پایان جنگ تنگه هرمز مجدد به روی تردد شناورها بسته خواهد شد.