اخراج ۶ دانشجو از دانشگاه شریف

اخراج ۶ دانشجو از دانشگاه شریف

کمیته انضباطی دانشگاه صنعتی شریف در احکام بدوی جداگانه، ۶ دانشجو را به اتهام "نقش‌آفرینی در ناآرامی‌های اسفندماه، برگزاری و هدایت تجمعات غیرقانونی، هتاکی، فعالیت علیه نظام و..." به اخراج از دانشگاه محکوم کرد.

کمیته انضباطی دانشگاه صنعتی شریف در احکام بدوی جداگانه، ۶ دانشجو را به اتهام "نقش‌آفرینی در ناآرامی‌های اسفندماه، برگزاری و هدایت تجمعات غیرقانونی، هتاکی، فعالیت علیه نظام و..." به اخراج از دانشگاه محکوم کرد.