علمالهدی: وقتی رئیسجمهور تفاهم را با اجازه رهبری امضا کرده، ما حق مواجهه نداریم
علمالهدی: وقتی رئیسجمهور تفاهم را با اجازه رهبری امضا کرده، ما حق مواجهه نداریم
خراسان رضوی (ایسنا) - امام جمعه مشهد گفت: ما مسلمان و ولایتمدار هستیم، وقتی رئیس جمهور تفاهم را با اجازه رهبری امضا کردند، ما حق مواجهه با ایشان و این تفاهم را نداریم.
خراسان رضوی (ایسنا) - امام جمعه مشهد گفت: ما مسلمان و ولایتمدار هستیم، وقتی رئیس جمهور تفاهم را با اجازه رهبری امضا کردند، ما حق مواجهه با ایشان و این تفاهم را نداریم.