امام جمعه اردبیل خواستار اعدام باند اخلالگران محصولات پتروشیمی شد

 امام جمعه اردبیل در خطبه های نماز جمعه اردبیل با اشاره به اقدام وزارت اطلاعات در خصوص متلاشی کردن باند دلالی و اخلال‌گر محصولات پتروشیمی گفت: این خائنین باید اعدام شوند.

آیت‌الله عاملی با در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اقدام وزارت اطلاعات در خصوص متلاشی کردن باند دلالی و اخلال‌گر محصولات پتروشیمی گفت: این خائنین باید اعدام شوند، چون مواد پتروشیمی مورد استفاده در حجم زیادی از مواد غذایی و غیر‌غذایی است.

 

وی افزود: این شبکه با انبار ده هزار تن محصولات پتروشیمی، تقاضای کاذب در بازار ایجاد کرده بود و حجم تخلفات مالی این شبکه حدود ۵۰۰ میلیارد تومان برآورده شده است که بخشی از اقدامات آن‌ها قاچاق مواد پتروشیمی به خارج از کشور بود که بحمدلله در استان ما هم چندین تریلی محصولات پتروشیمی که در زیر اجناس دیگر پنهان کرده بودند در مرز بیله سوار کشف و توقیف شد.


عاملی اظهار کرد: این خائنین باید اعدام شوند، چون مواد پتروشیمی مورد استفاده در حجم زیادی از مواد غذایی و غیر‌غذایی است و در ماه‌های اخیر بازار مواد پتروشیمی به شدت ملتهب شد و نرخ محصولات صنایع غذایی، ساختمانی، پلاستیکی، قطعات یدکی، نساجی و ... رشد چند برابری داشت و ما در این خصوص صمیمانه از وزارت اطلاعات تشکر می‌کنیم.

<همکو:‌ اخبار و تحلیل صنعت پلیمر>

قیمت مواد اولیه پلاستیک و پلیمر

نظرات کاربران