صعود قیمت بیت کوین به بالاترین رقم در سال 2019

قیمت بیت کوین محبوبترین ارز رمزنگار جهان ظرف یک ساعت 5 درصد افزایش پیدا کرد که این اولین روند افزایشی قابل توجه این ارز رمزنگار از دوم آوریل ماه جاری میلادی به بعد محسوب می‌شود . 

به نقل از شرکت پلیمر آریا ساسول، «امیرحسین بحرینی» در مجمع عمومی عادی سالانه این شرکت پلیمر آریا ساسول، گفت: آریاساسول در سال مالی گذشته با رفع تعهد و بازگرداندن بالغ ۵۸۳ میلیون دلار ارز به سامانه نظام یکپارچه مبادلات ارزی کشور (۹۶ درصد ارزش صادراتی، از ۲۱ فروردین تا پایان اسفند ۹۷)، فراتر از سطح تعهدها ابلاغی عمل کرد و توانست نقش قابل توجهی در اقتصاد ملی ایفا کند.

مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول، به فواید برپایی زود هنگام مجامع عمومی عادی سالانه شرکت‌ها اشاره کرد و افزود: هرچه مجمع عمومی عادی سالانه شرکت‌ها زودتر برگزار شود، سهامداران از منافع آن سریع‌تر بهره‌مند خواهند شد و برنامه‌های عملیاتی سال جدید با فراغت بیشتری آغاز می‌شود.

این مقام مسئول ثبت رکورد تولید ۳۴۵ هزار تن محصولات پلیمری سنگین و متوسط و اجرای موفقیت‌آمیز تعمیرات اساسی همه واحدهای تولیدی شرکت و پیاده‌سازی سیستم‌های برنامه‌ریزی پیشرفته را بخشی از موفقیت‌های این شرکت اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت پلیمرآریاساسول به روند برنامه‌های توسعه‌ای شرکت اشاره کرد و افزود: فاز نخست عملیات طراحی و اجرای پروژه افزایش ظرفیت واحد الفین مجتمع، پارسال به انجام رسید که مهرماه امسال و پس از تکمیل عملیات نصب تجهیزات، به‌طور کامل در مدار تولید قرار خواهد گرفت.

بحرینی، تاکید کرد عملیات اجرای پروژه طراحی و احداث واحد جدید تولید پلی‌اتیلن سنگین با ظرفیت سالانه ۳۰۰ هزار تن نیز امسال آغاز می‌شود و در ۳۶ ماه به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.

<همکو: اخبار و تحلیل صنعت پلیمر>

 قیمت مواد اولیه پلاستیک و پلیمر، قیمت ارز و دلار

نظرات کاربران