استعفا عجیب محسن جمالیان رییس چند دوره انجمن پلی اتیلن

جمالیان از ارکان انجمن پلی اتیلن در دو دهه اخیر بوده است و فردی است که محبوبیت جامعی در صنعت پلی اتیلن کشور دارد و بیشترین رای مجمع انجمن پلی اتیلن را همواره کسب کرده است. بر اساس اخبار رسیده چندی پیش محسن جمالیان مدیرعامل شرکت پی ای اس (P.E.S) از انجمن استعفا داد.

شاید اکثر کسانی که از دور انجمن لوله و اتصالات پلی اتیلن را رصد می کنند محسن جمالیان را با سخنرانی ها و نامه های منحصر به فردش بشناسند اما محسن جمالیان سالها ریاست انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن را برعهده داشته و نقشی بی بدیل در ارتقای این انجمن ایفا کرده است. جمالیان از ارکان انجمن پلی اتیلن در دو دهه اخیر بوده است و تلاش وی برای خانه دار شدن این انجمن (در یکی از بهترین نقاط تهران) را کسی فراموش نمی کند.

 

جمالیان در آخرین انتخابات انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن با ۹۸ رای بیشترین رای اعتماد را از مجمع گرفته بود و نفر اول انتخابات شد اما اتفاقات عجیب پس از انتخابات و رفتار های غیر حرفه ای باعث شد بیوک صحاف امین که البته او هم از چهره های کاربلد محسوب می شود ریاست انجمن را کسب کند.

پس از این رفتارهای غیر حرفه ای، جمالیان نایب رییسی انجمن را هم نپذیرفت و به عنوان عضو هیات مدیره مدت ها در جلسات انجمن شرکت کرد. بر اساس اخبار رسیده چندی پیش محسن جمالیان مدیرعامل شرکت پی ای اس (P.E.S) از انجمن استعفا داده و زمان زاده عضو علی البدل انجمن در جلسات هیات مدیره حضور پیدا می کند.

قطعا اعضایی که جمالیان را به عنوان نفر اول انتخاب کرده اند باید بدانند دلیل استعفای جمالیان چیست. آیا اعضای انجمن نامحرم هستند که این اتفاق بزرگ توسط هیات مدیره پنهان می شود. امید است زوایای این استعفا بررسی شود.

جمالیان فردی است که محبوبیت جامعی در صنعت پلی اتیلن کشور دارد و بیشترین رای مجمع انجمن پلی اتیلن را همواره کسب کرده است.

<همکو: اخبار و تحلیل صنعت پلیمر>

قیمت مواد اولیه پلاستیک و پلیمر

نظرات کاربران