دستگیری متهم پرونده تخلف پتروشیمی و سرشاخه خرید و فروش مواد پلیمری در البرز

مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز در خصوص دستگیری متهم پرونده تخلف پتروشیمی گفت: در این پرونده متهمین با ایجاد شرکت‌های صوری و ثبت نام در سامانه بهین یاب بورس، مواد پتروشیمی را که عمده مواد واحدهای تولیدی پایین دست است را خریداری و به قیمت بالاتر به فروش می‌رساند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز از دستگیری متهم پرونده تخلف پتروشیمی خبر داد و گفت: در این پرونده متهمین با ایجاد شرکت‌های صوری و ثبت نام در سامانه بهین یاب بورس، مواد پتروشیمی را که عمده مواد واحدهای تولیدی پایین دست است را خریداری و به قیمت بالاتر به فروش می‌رساند.

علی اکبر مختاری با اشاره به تشکیل یک پرونده تخلف پتروشیمی در شعبه هفتم تعزیرات حکومتی استان البرز گفت: این پرونده از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز به ارزش ۶۸۰ میلیارد ریال و مقدار بیش از ۱۱ تن مواد پتروشیمی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی در خصوص نحوه تخلف در این پرونده اضافه کرد: این شرکت تعاونی در هشت ماهه اول سال ۹۷ از طریق کارگزاری بورس واگذار شد اما به جای عمل به تعهدات خود در قبال شرکت‌های وابسته، مرتکب تخلف شده و متهمین با ایجاد شرکت‌های صوری و ثبت نام در سامانه بهین یاب بورس، مواد پتروشیمی را که عمده مواد واحدهای تولیدی پایین دست است را خریداری و به قیمت بالاتر به فروش می‌رساند.

مختاری با بیان اینکه عامل اصلی این پرونده توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شده است، گفت: این فرد پس از دستگیری با قرار وثیقه میلیاردی روانه زندان شد.

وی در پایان اعلام کرد: سایر افراد دخیل در این پرونده نیز شناسایی شده‌اند که در صورت عدم حضور در وقت رسیدگی حسب احضاریه ارسالی آنها نیز بازداشت خواهند شد.

<همکو: اخبار و تحلیل صنعت پلیمر>

قیمت مواد اولیه پلاستیک و پلیمر

نظرات کاربران