عقب نشینی ایران خودرو از افزایش قیمت ها؛ایراد فنی بود

بعد از اعلام ارقام جدید، ایران خودرو در یک عقب نشینی افزایش بهای محصولات این شرکت را رد و اعلام کرد "با توجه به مکانیزه بودن صدور دعوتنامه در ایران خودرو، به علت به وجود آمدن ایراد نرم افزاری، تعداد اندکی از دعوتنامه های ارسال شده با بهایی مغایر با قیمت مصوب شرکت صادر شده که این تعداد دعوتنامه نیز در اسرع وقت اصلاح و مجددا ارسال خواهد شد".

مطابق دعوت های جدید شرکت ایران خودرو به مشتریان قیمت چند محصول این شرکت افزایش پیدا کرده بود. بر همین اساس قیمت‌های جدید محصولات ایران خودرو برای دنا پلاس تیپ یک قیمت 120 میلیون و 119 هزار تومان در نظر گرفته شده بود.

قیمت جدید رانا lx هم 71 میلیون و330 هزار تومان تعیین شد. البته برای مشتریان خودروی رانا lx که این محصول را به صورت پیش فروش با موعد تحویل اردیبهشت 98 ثبت نام کرده‌ بودند هم 3 میلیون و 750 هزار تومان تخفیف در نظر گرفته شده که این میزان تخفیف برای ماه‌های بعد( خرداد و تیرماه )کمتر خواهد شد.

علاوه بر این قیمت جدید پژو 206 صندوقدار هم به 87 میلیون و 800 هزار تومان رسید که برای مشتریانی که این محصول را به صورت پیش فروش با موعد تحویل اردیبهشت ماه 98 ثبت نام کرده‌اند هم 6 میلیون و 600 هزار تومان تخفیف در نظر گرفته شده که این میزان تخفیف برای ماه‌های بعد (خرداد و تیرماه )کمتر خواهد شد.

پژوپارس هم 86 میلیون و 1100 هزار تومان رسیده بود که برای مشتریانی که این محصول را به صورت "پیش فروش" با موعد تحویل اردیبهشت ماه 98 ثبت‌نام کرده‌اند مبلغ 7 میلیون و 300 هزار تومان تخفیف در نظر گرفته شده که این میزان تخفیف برای ماه‌های بعد (خرداد و تیرماه) کمتر می شود.

بعد از اعلام این ارقام ایران خودرو در یک عقب نشینی افزایش بهای محصولات این شرکت را رد و اعلام کرد "با توجه به مکانیزه بودن صدور دعوتنامه در ایران خودرو، به علت به وجود آمدن ایراد نرم افزاری، تعداد اندکی از دعوتنامه های ارسال شده با بهایی مغایر با قیمت مصوب شرکت صادر شده که این تعداد دعوتنامه نیز در اسرع وقت اصلاح و مجددا ارسال خواهد شد".

<همکو: اخبار و تحلیل صنعت پلیمر

نظرات کاربران