آغاز فروش اقساطی 6 محصول سایپا از امروز به صورت روزانه و اینترنتی

بر اساس اعلام شرکت سایپا، فروش اقساطی 6 محصول از جمله پراید، تیبا ، ساینا و سراتو از ساعت 10 صبح امروز یکشنبه به صورت روزانه و اینترنتی آغاز می‌شود.

سایپا اعلام کرد فروش اقساطی محصول‌های سایپا 151، تیبا صندوقدار با رینگ فولادی و آلومینیومی، ساینا با رینگ فولادی و آلومینیومی از ساعت 10 صبح امروز به صورت روزانه و اینترنتی آغاز می‌شود .

در این طرح، متقاضیان خرید خودرو که از ابتدای سال 97 نسبت به ثبت نام یک دستگاه خودرو از محصولات سایپا اقدام کرده بودند امکان ثبت نام ندارند. علاوه بر این با توجه به اعمال محدودیت کدملی در ثبت اطلاعات مشتری دقت لازم باید صورت پذیرد زیرا در صورت بروز هرگونه اشتباه در ثبت نام ، ضمن ابطال درخواست خرید ، مبلغ دریافتی عودت خواهد شد.

فروش سایپا 151 با قیمت 40 میلیون و 313 تومان، تیبا صندوقدار با رینگ فولادی با قیمت 43میلیون و 443 تومان، تیبا صندوقدار با رینگ آلومینیومی با قیمت 46 میلیون  و 443 تومان، ساینا با رینگ فولادی با قیمت 55 میلیون و 943 هزار تومان و ساینا با رینگ آلومینیومی  58 میلیون و 943 هزار تومان به صورت اعتباری تعیین شده است. علاوه بر این در قالب این طرح، فروش محصول سراتو 2000 با قیمت 295 میلیون تومان به صورت نقدی فروخته می‌شود.

<همکو: اخبار و تحلیل صنعت پلیمر>

نظرات کاربران