اعلام وضعیت فورس ماژور شرکت بوریالیس

بر اساس بیانیه شرکت بوریالیس اتریش: به دلیل پاره ای مشکلات فنی پیش بینی نشده، در تاریخ دوم سپتامبر در تاسیسات تولید پروپیلن و پروپان گرید پالایشگاه (refinery grade propylene and propane) سایت کالو وضعیت فورس ماژور اعلام شد.

به نقل از پایگاه اینترنتی پلاستیک نیوز یوروپ (plasticsnewseurope)، شرکت بوریالیس اتریش، عرضه کننده انواع الفین، در دو سایت خود واقع در کالو (Kallo) بلژیک و بورگ هاوزن (Burghausen) آلمان وضعیت فورس ماژور (force majeure) اعلام کرده است.

این شرکت در بیانیه ای نوشتاری به پلاستیک نیوز یوروپ، عنوان کرد: به دلیل پاره ای مشکلات فنی پیش بینی نشده، در تاریخ دوم سپتامبر در تاسیسات تولید پروپیلن و پروپان گرید پالایشگاه (refinery grade propylene and propane) سایت کالو وضعیت فورس ماژور اعلام شد.

بوریالیس افزود: همچنین عملیات ما در بورگ هاوزن آلمان نیز به دلیل حادثه ای که در تاریخ 24 اوت به دنبال اختلال در عرضه مونومر (monomer) از واحد کراکر شرکت او ام وی (OMV)، در نزدیکی این تاسیسات، روی داد، متاثر شد.

بر اساس بیانیه بوریالیس، در پی این وضعیت، شرکت بوریالس که دفتر مرکزی آن در وین اتریش واقع است، در تاریخ دوم سپتامبر در تمامی تاسیسات تولید بورگ هاوزن خود وضعیت فورس ماژور اعلام کرد.

بوریالیس در سایت بورگ هاوزن به تولید پلی پروپیلن (PP) می پردازد.

این شرکت می گوید: مشخص نیست فورس ماژور های یاشده چه موقع لغو می شوند. البته مشتریان متاثر از این وضعیت پیشتر از شرایط ایجاد شده مطلع شده بودند.

بوریالس از شناخته شده ترین تولیدکنندگان و عرضه کنندگان الفین قاره سبز به شمار می رود.

<همکو: اخبار و تحلیل صنعت پلیمر>

قیمت مواد اولیه پلاستیک و پلیمر

 

نظرات کاربران