انفجار در جریان عملیات اجرایی اورهال پتروشیمی غدیر

روز گذشته در جریان عملیات اجرایی اورهال پتروشیمی غدیر انفجاری رخ داد که به گفته‌ی رئیس روابط عمومی پتروشیمی غدیر، در جریان این حادثه یک نفر از پرسنل شرکت دچار صدمه سطحی شد که پس از درمان سرپایی مرخص گردید.

وقوع انفجار در پتروشیمی غدیر اظهار داشت: راس ساعت ۱۵/۰۵ روز دوشنبه مورخ ۹۸/۶/۲۵ در جریان عملیات اجرایی اورهال، مخزن FA103 که به عنوان تانک BLOW DOWN مربوط بهWAST LIQUID فرایندی استفاده می‌شود، سقف مخزن دچار RUPTURE شد.

وی افزود: این مخزن جزو فرآیند اصلی تولید نیست و صرفا در شرایط خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد و در گذشته نیز تخلیه شده، مقدار محدودی لجن‌های هیدروکربنی ته مخزن باقی مانده و دارای بخارات هیدروکربنی سبک بوده است که به دلیل انجام کار تعمیراتی جهت اتصال لاین ۲ اینچ به مخزن مذکور دچار حادثه شد.

رئیس روابط عمومی پتروشیمی غدیر گفت: در جریان این حادثه یک نفر از پرسنل شرکت دچار صدمه سطحی شد که پس از درمان سرپایی مرخص شد.

وی خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است عملیات اورهال به حالت نرمال و طبق برنامه در حال انجام است و تاخیری در روند راه اندازی شرکت ایجاد نشده و هیچگونه توقفی صورت نگرفته و شرایط کاملا عادی است.

<همکو: اخبار و تحلیل صنعت پلیمر>

قیمت مواد اولیه پلاستیک و پلیمر

نظرات کاربران