نمایشگاه ایران پلاست جلوه موفقیت‌های بزرگ صنعت پتروشیمی/ ورود نخستین گروه هیئت های خارجی شرکت کننده در نمایشگاه ایران پلاست

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در خصوص نمایشگاه ایران پلاست گفت: حضور شرکت‌های  توانمند داخلی در این نمایشگاه امسال برای صنعت پتروشیمی کشور بسیار مفید و موثر خواهد بود و  این نمایشگاه بهترین فرصت برای ارائه توانمندی ها و دستاورد های  این صنعت ارزشمند است. بر اساس گزارش‌های رسیده نخستین گروه از هیئت ها، گروه ها و تجار خارجی برای حضور و مشارکت در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست نیز وارد تهران شدند.

عبدالحمید خدری، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صنعت پتروشیمی متاثر از پیشرفت‌های علمی، هر سال توسعه می‌یابد، گفت: حضور متعدد شرکت‌های داخلی و خارجی نمایشگاه ایران پلاست باوجود سخت‌ترین شرایط تحریمی، بدون تردید رقابت در این حوزه را افزایش می‌دهد.

وی افزود: حضور شرکت‌های  توانمند داخلی در نمایشگاه ایران پلاست امسال برای صنعت پتروشیمی کشور بسیار مفید و موثر خواهد بود و  این نمایشگاه بهترین فرصت برای ارائه توانمندی ها و دستاورد های  این صنعت ارزشمند است.

خدری، افزایش ظرفیت تولید محصولات پتروشیمی را مایه افتخار ملی دانست و تصریح کرد: صنعت پتروشیمی ایران امروز دوران باشکوه و حرکت رو به جلوی خود را طی می‌کند، البته باید هرچه باید با هدف انتقال دانش و فناوری های روز جهان از توانمندی‌های شرکت‌های خارجی نیز استفاده کنیم.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: معنا و مفهوم اقتصاد مقاومتی در صنعت پتروشیمی اینگونه است که چگونه می‌توان از زیرساخت‌های موجود در این صنعت با هم‌افزایی بیشتر استفاده‌های لازم را در جهت منافع ملی برد که هم اکنون نیز این مهم بدرستی معنا شده است.

بر اساس گزارش‌های رسیده نخستین گروه از هیئت ها، گروه ها و تجار خارجی برای حضور و مشارکت در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست وارد تهران شدند. هیئت های تجاری عراق، کنیا، افغانستان و هند برای شرکت در سیزدهمین نمایشگاه ایران پلاست وارد تهران شدند و امشب هیئت بزرگی از اقلیم کردستان عراق و نیز هیئت ترکیه ای وارد تهران می شوند.

بر اساس این گزارش،  نماینده ایتالیا  نیز امروز وارد کشورمان شد و قرار است که در ایام برگزاری نمایشگاه دیدار هایی با دست اندرکاران صنعت پتروشیمی ایران داشته باشد.

<همکو: اخبار و تحلیل صنعت پلیمر>

قیمت مواد اولیه پلاستیک و پلیمر

نظرات کاربران