آسیا و منطقه خاورمیانه پیشتاز ایجاد ظرفیت های تازه تولید پلی استایرن انبساطی در جهان

بر اساس پیش بینی می شود گلوبال دیتا، آسیا تا سال 2023 میلادی 51.4 درصد، معادل سالانه 0.18 میلیون تن به ظرفیت جهانی تولید پلی استایرن انبساطی (EPS) بیفزاید.

به نقل از پایگاه اینترنتی اویل ریویو میدل ایست (oilreviewmiddleeast)، بر اساس داده های منتشر شده از سوی شرکت گلوبال دیتا (GlobalData)، موسسه ارائه کننده داده های تحلیلی، انتظار می رود آسیا و منطقه خاورمیانه بین سال های 2019 تا 2023 میلادی پیشتاز ایجاد ظرفیت های تازه تولید پلی استایرن انبساطی (EPS) در جهان باشند.

گزارش یادشده بر اساس طرح های توسعه ای شامل پروژه های برنامه ریزی و اعلام شده منتشر شد.

گلوبال دیتا در این گزارش تحت عنوان "چشم انداز جهانی صنعت پلی استایرن انبساطی تا سال 2023 میلادی  پیش بینی ظرفیت و سرمایه گذاری با جزئیات تمامی مجتمع های فعال و برنامه ریزی شده برای ساخت" عنوان کرد: پیش بینی می شود آسیا تا سال 2023 میلادی 51.4 درصد، معادل سالانه 0.18 میلیون تن به ظرفیت جهانی تولید این محصول بیفزاید.

دایناند کرید، تحلیلگر بازار نفت و گاز در گلوبال دیتا، می گوید: در آسیا نیز هند با در دست داشتن دو پروژه در دست بهره برداری "سوپریم پتروکم ناگوثین اکسپندبل پلی استایرن، مجتمع شماره 2" (Supreme Petrochem Nagothane Expandable Polystyrene (EPS) Plant 2) و مجتمع "ال جی پلیمرز ایندیا ویساخاپاتنم اکسپندبل پلی استایرن" (LG Polymers India Visakhapatnam Expandable Polystyrene) پیشرو افزایش ظرفیت پلی استایرن انبساطی به شمار می رود.

پروژه نینگ شیا بائوفنگ انرژی گروپ یینچوآن (Ningxia Baofeng Energy Group Yinchuan) نیز قرار است در چین راه اندازی شود. البته هنوز جزئیاتی از ظرفیت این تاسیسات در دست نیست.

<همکو: اخبار و تحلیل صنعت پلیمر>

قیمت مواد اولیه پلاستیک و پلیمر

 

نظرات کاربران