حمایت مالی 1 میلیون دلاری برای توسعه یک نانوافزودنی مبتنی بر پلیمر

MITO Material Solutions برای تهیه محصول نانو افزودنی مبتنی بر پلیمر خود، ۱/۱ میلیون دلار پشتیبانی مالی دریافت کرده‎ است که باعث ایجاد مواد کامپوزیتی سخت‎تر، سبک‎تر و بادوام‎تر می شود.

شرکت MITO Material Solutions یک ماده افزودنی نانویی تولید می‌کند که به ایجاد مواد کامپوزیتی سخت‌تر، سبک‌تر و با دوام بیشتر کمک می‌کند. این شرکت اخیراً کمک مالی در قالب گرنت ۱/۱ میلیون دلاری برای توسعه محصول دریافت کرده‌است. به این معنی که تنها از این پول می‎توان برای بهبود محصول به جای پرداخت هزینه برای عملیات تجاری استفاده کرد.

براساس تحقیقات و ثبت اختراعات متعلق به دانشگاه ایالتی اوکلاهما، MITO نانوذرات هیبریدی را با استفاده از گرافن‎اکسید و یک ذره دیگر که با نام  POSS در رزین، حلال‌ و پوشش‌ شناخته می‌شود، ایجاد می‌کند.

پس از پخت مخلوط میکروسکوپی شبیه به ساختار کندو است و سپس می‌تواند به لایه‌هایی از فایبرگلاس، کِولار یا مواد دیگر اضافه شود. گرافن‎اکسید همچنین به هدایت گرما کمک می‌کند.

MITO سال گذشته راه‌اندازی شد و به سرعت بودجه دریافت کرد. مرکز پیشرفت علوم و فناوری اوکلاهاما در طی سه سال یک کمک ‌هزینه تقریبا ۳۹۰،۰۰۰ دلاری اعطا کرده‌است و همین‎طور بنیاد ملی تحقیقات نوآوری کسب‌وکارهای کوچک ۹۵۴،۸۸۰ دلار به MITO پرداخت کرده‌است. این پول برای تسریع در تحقیقات و توسعه محصول مورد استفاده قرار خواهد گرفت که تغییرات جدیدی را در افزودنی‎های MITO در بر خواهد داشت.

فناوری نانوذرات هیبریدی توسط استاد علم مواد، رانجی وایدیانِیثِن، در مرکز تحقیقات OSU هِلمِریچ در تالسا ایجاد شد. هیلی و کوین کیث، بنیانگذاران این شرکت، MITO را به عنوان یک پروژه کلاسی راه‎اندازی کردند و در نهایت طرح کسب‌وکار را توسعه دادند و به شناسایی پتانسیل بازار پرداختند.

MITO با استفاده از ۱۰ مشتری آزمایشی در شش ماه اول فعالیت، تولیدات خود را به میزان ۲۲ برابر افزایش داده‎است.

<همکو: اخبار و تحلیل صنعت پلیمر>

قیمت مواد اولیه پلاستیک و پلیمر، قیمت ارز و دلار

نظرات کاربران