ریزش قیمتی خودرو‌ها در بازار

با وجود افزایش قیمت خودرو دراوایل این هفته، طی روز جاری قیمت خودرو با کاهش مواجه گردید.

با وجود اینکه خودرو هفته را با افزایش قیمت آغاز کرد، امروز قیمت خودرو ها با کاهش چند صد هزارتومانی در بازار به فروش رفت.

از میان خودروهای پر فروش تنها پژو۲۰۰۸ با افزایش یک میلیون تومانی وپژو۲۰۶ تیپ ۵ (فول) با افزایش ۵۰۰ هزار تومانی همراه بود که  به ترتیب با قیمت ۳۰۳ میلیون تومان و۹۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازارعرضه شد.

بر اساس این گزارش، پژو۲۰۶ تیپ ۲ (فول) با ۳۰۰ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته با قیمت ۸۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و پژو ۴۰۵ جی ال ایکس با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی، باقیمت ۷۳ میلیون و۲۰۰ هزارتومان به فروش رسید.

سمند ال ایکس با کاهش ۵۰۰ هزارتومانی با قیمت ۷۷ میلیون و۵۰۰ هزار تومان در بازار معامله شد.

سایپا۱۱۱ با ۴۷ میلیون و۷۰۰ هزارتومان و سایپا۱۳۱ با ۴۲ میلیون و۹۰۰ هزار تومان و همچنین تیبا ۲ سفید با ۵۶ میلیون تومان بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته در بازار معامله شد.

دانگ فنگ اچ ۳۰ وکیا سراتو۲۰۰۰ اتومات با همان قیمت روز گذشته به ترتیب، ۱۳۵ میلیون تومان و۲۸۸ میلیون تومان در بازار عرضه شد.

کوییک اتومات که در آغاز هفته با ۹۲ میلیون تومان عرضه شد روز گذشته با ۲ میلیون تومان کاهش قیمت، به ۹۰ میلیون تومان رسید و امروز نیز بدون تغییر قیمت، با همان قیمت ۹۰ میلیون تومان عرضه شد.

در آخر، چانگان سی اس ۳۵ نیز با قیمت ۱۷۲ میلیون تومان به فروش رسید.در جدول زیر می توانید قیمت خودرو های پرفروش را ملاحظه کنید.

<همکو: اخبار و تحلیل صنعت پلیمر>

نظرات کاربران