تالار معاملات بورس کالای ایران، امروز میزبان دادوستد بیش از ۳۱۳ هزار تن انواع کالا به ارزشی بالغ بر ۴هزار و ۷۷۵ میلیارد ریال بود.

دادوستد بیش از ۳۱۳هزار تن انواع محصول در بورس کالا

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بورس کالای ایران، در این روز و در تالار محصولات صنعتی و معدنی شرکت فولاد مبارکه اصفهان معامله بیش از ۲۶۱ هزار تن انواع ورق های فولادی خود را بر روی تابلوی معاملات ثبت کرد. از دیگر معاملات این تالار می توان به داد و ستد ۲ هزار تن شمش بلوم شرکت فولاد خوزستان و ۵ هزار و ۳۵۲ تن انواع تیرآهن شرکت ذوب آهن اصفهان اشاره کرد.

این گزارش حاکی است، در این روز و در تالار صادراتی ۲ هزار تن قیر شرکت الوند پارس سپاهان و شرکت پالایش و انرژی شمالغرب آرکا برای صادرات به بازارهای جهانی مورد معامله قرار گرفت. تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی نیز در این روز معامله یکهزار و ۲۶۱ تن انواع قیر، ۱۰ هزار و ۶۸۶ تن مواد پلیمری، ۳۴۰ تن مواد شیمیایی را تجربه کرد. در این تالار همچنین ۸ هزار و ۵۴۰ تن لوب کات شرکت پالایش نفت تهران و شرکت پالایش نفت بندرعباس به همراه ۲۲ هزار تن وکیوم باتوم شرکت پالایش نفت اصفهان و شرکت پالایش نفت تهران از سوی مشتریان خریداری شد.

تالار محصولات کشاورزی نیز در این روز شاهد معامله ۱۵۰ تن روغن خام کلزا بود.

نظرات کاربران