حجم معاملات محصولات پلیمری امروز در بورس کالای ایران به ۲۰ هزار و ۳۴۲ تن رسید.

پلی پروپیلن های نساجی و شیمیایی صدرنشین شدند

حجم معاملات محصولات پلیمری امروز در بورس کالای ایران به ۲۰ هزار و ۳۴۲ تن رسید.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، عرضه پلیمرها ۲۲ هزار و ۱۴۲ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۴۸ هزار و ۹۰۵ تن بود.

به این ترتیب در گروه محصولات پلیمری، پلی پروپیلن های نساجی و شیمیایی در صدر کالاهای پرتقاضا بودند، پلی پروپیلن فیلم ZH۵۲۵Jنویدزرشیمی با حجم عرضه ۲۰۱۶ تن به میزان ۴۳۴۷ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۳۰۶ تومان و نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۶۳۶ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن شیمیایی ZH۵۱۵MAاین مجتمع هم با حجم عرضه ۱۰۵ تن به میزان ۲۲۲۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۴۷۶ تومان و نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۸۲۴ تومان رقم خورد.

همچنین پلی پروپیلن نساجی ZH۵۱۰L نویدزرشیمی نویدزرشیمی هم با حجم عرضه ۵۰۴ تن به میزان ۵۲۰۸ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزارو ۲۷۱ تومان و نرخ خرید آن هم ۳ هزارو ۵۹۹ تومان بود. پلی پروپیلن نساجی ZH۵۵۲R این مجتمع هم با حجم عرضه ۵۰۴ تن ۱۸۶۹ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۲۷۱ تومان و نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۵۹۹ تومان رقم خورد.

در همین حال پلی پروپیلن نساجی SF۰۶۰ پتروشیمی پلی نار هم ۷۹۸ تن عرضه و ۶۵۵۲ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۲۷۱ تومان و نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۵۹۹ تومان رقم خورد. همچنین پتروشیمی مارون هم امروز پلی پروپیلن نساجی Z۳۰S، پلی اتیلن سنگین لوله CRP۱۰۰N، پلی پروپیلن شیمیایی MR۲۳۰C، پلی اتیلن سنگین فیلم HF۵۱۱۰ و پلی پروپیلن نساجی HP۵۵۲Rخود را در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی عرضه کرد، به این ترتیب پلی پروپیلن های نساجی و شیمیایی این مجتمع با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

< همکو >

نظرات کاربران