به گزارش بورس کالای ایران، حجم عرضه محصولات پلیمری ۳۸ هزار و۲۵۶ تن و همچنین عرضه محصولات شیمیایی هم ۲۹ هزار و ۳۸۲ تن بود.

معامله نزدیک به ۴۰هزار تن مواد پلیمری

به گزارش بورس کالای ایران، حجم عرضه محصولات پلیمری ۳۸ هزار و۲۵۶ تن و همچنین عرضه محصولات شیمیایی هم ۲۹ هزار و ۳۸۲ تن بود.

همچنین تقاضای محصولات پلیمری ۵۴ هزار و ۸۶۳ تن و تقاضای محصولات شیمیایی نیز بالغ بر ۳۵ هزار و ۹۲۹ تن رقم خورد، به این ترتیب حجم معاملات پلیمری ۲۱ هزار و ۱۵۲ تن و حجم معاملات محصولات شیمیایی هم ۱۹ هزار و ۱۳۲ تن به ثبت رسید.

در گروه محصولات پلیمری، پلی پروپیلن های نساجی و پلی اتیلن های ترفتالات بطری همچنان مورد توجه خریداران قرار داشتند و در صدر محصولات پرتقاضا بودند.

به طوری که پلی پروپیلن نساجی HP۵۵۲R پتروشیمی شازند با حجم عرضه ۵۰۰ تن ۵۷۲۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۵۹۱ تومان و نرخ خرید آن هم ۳هزار و ۹۵۰ تومان رقم خورد. پلی پروپیلن شیمیایی EPD۶۰R این مجتمع هم با عرضه ۲۰۰ تنی ۵۸۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۴ هزار و ۱۱۶ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۱۸۰ تومان رقم خورد.

همچنین پلی پروپیلن نساجی Z۳۰S شازند با عرضه ۲۶۰ تنی ۴۸۰ تن تقاضا داشت و با میانگین قیمت ۳ هزار و ۸۸۸ تومان معامله شد. پلی پروپیلن نساجی HP۵۵۰J و پلی پروپیلن نساجی HP۵۱۰L پلی پروپیلن جم هم با قیمت ۳ هزار و ۹۵۰ تومان مورد معامله قرار گرفت.

در گروه پلی اتیلن های ترفتالات بطری هم گرید۷۸۱ با ۱۵۶۲ تن عرضه ۲۷۳۹ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۷۵۱ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۹۳۴ تومان رقم خورد. گرید ۸۲۵ هم با حجم عرضه ۲۸۶۰ تن به میزان ۳۲۰۱ تن تقاضا داشت، قیمت خرید این کالا ۳ هزار و ۹۳۷ تومان بود.

در گروه پلی اتیلن ها هم سبک های فیلم با نرخ پایه معامله شدند، پلی اتیلن سنگین فیلم EX۵ و پلی اتیلن سنگین بادی BL۳پتروشیمی جم هم وارد سیستم مچینگ شد.

.

دریافت قیمت مواد اولیه پلیمری و پلاستیک به صورت لحظه ای

< همکو >

نظرات کاربران