حجم معاملات محصولات پلیمری در هفته ای که گذشت با رشد به رقم ۴۳ هزار و ۹۰۷ تن رسید.

رشد حجم معاملات محصولات پلیمری

به گزارش بورس کالای ایران، عرضه محصولات در هفته گذشته ۷۹ هزار و ۶۸۸ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۱۲۱ هزار و ۱۲۱ تن رقم خورد.

به گزارش بورس کالای ایران ، عرضه محصولات در هفته گذشته ۷۹ هزار و ۶۸۸ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۱۲۱ هزار و ۱۲۱ تن رقم خورد.

به این ترتیب آمارها نشان می دهد که حجم عرضه ها نسبت به هفته قبل با رشد مواجه شده است، در هفته جاری حجم عرضه ها ۲۲.۱۰۲ تن افزایش داشته است.

در همین حال بیشترین افزایش عرضه مربوط به گروه های پلی اتیلن سنگین تزریقی است که با ۳.۵۹۲ تن افزایش مواجه شده اند، ، بعد از این گروه PVC و با ۳.۴۹۴ تن افزایش قرار دارند. همچنین بیشترین کاهش نیز متعلق به پلی پروپیلن نساجی و با ۱.۷۶۴ تن است. از سوی دیگر تقاضا نیز نسبت به هفته گذشته بیش از ۳۳ هزار تن افزایش را نشان می دهد.

همچنین حجم معاملات در هفته جاری با افزایش قابل توجه ۸.۴۰۹ تنی نسبت به هفته گذشته مواجه شد.

به این ترتیب در گروه محصولات پلیمری، پلی اتیلن های سنگین لوله، پلی پروپیلن های نساجی و پی وی سی ها در کانون توجه خریداران قرار داشته و با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

به طوری که پلی پروپیلن نساجی HP۵۱۰Lجم با عرضه ۷۷۰ تنی به میزان ۱۹۸۰ تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۵۰۹ تومان و نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۶۸۱ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن نساجی HP۵۵۰J جم هم با حجم ۱۱۰ تن ۱۳۲۰ تقاضا داشت، این کالا با قیمت ۳ هزار و ۸۶۰ خریداری شد. پلی پروپیلن نساجی ۱۱۰۲L پتروشیمی رجال هم با ۱۱۰ تن عرضه به میزان ۹۴۶ تن تقاضا داشت، این کالا با میانگین قیمت ۳ هزار و ۸۰۹ تومان خریداری شد.

پلی پروپیلن نساجی HP۵۵۲Rپلی پروپیلن جم با حجم عرضه ۳۳۰ تن ۱۵۱۳۶ تن تقاضا داشت، این کالا با قیمت ۳ هزار و ۸۶۰ تومان معامله شد. پلی پروپیلن شیمیایی EP۵۴۸R جم هم با ۳۳۰ تن ۹۹۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه ۴ هزار و ۲۲ تومان و میانگین نرخ خرید این کالا هم ۴ هزار و ۱۴۷ تومان بود.

پلی پروپیلن نساجی RG۱۱۰۲XKپتروشیمی رجال هم با عرضه ۲۱۰ تن عرضه ۹۰۳ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۵۰۹ و قیمت خرید آن هم ۳ هزار و ۷۲۹ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن نساجی RG۱۱۰۲XKپتروشیمی رجال هم با حجم ۲۱۰ تن عرضه ۹۰۳ تن تقاضا داشت، میانگین قیمت این کالا ۳ هزار و ۷۲۹ تومان رقم خورد.

همچنین در گروه پی وی سی ها هم رید ۶۵ بندرامام با ۴۸۴ تن عرضه ۲۲۴۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۲۳۵ تومان و میانگین نرخ خرید این کالا ۳ هزار و ۵۰۶ تومان بود. گرید ۶۰ این مجتمع هم وارد سیستم مچینگ شد.

.

دریافت قیمت مواد اولیه پلیمری و پلاستیک به صورت لحظه ای

< همکو >

نظرات کاربران