یک شرکت بزرگ روسی اعلام کرد طی یک قرارداد طولانی مدت و به میزان زیاد، لوله‌های فولادی به ایران صادر می‌کند که در صنعت نفت و گاز این کشور استفاده خواهد شد.

قرارداد طولانی مدت یک شرکتی روسی برای صادرات لوله‌های فولادی نفت به ایران

به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از راشاتودی، بزرگترین کارخانه تولید لوله‌های فولادی در بخش انرژی روسیه در حال مذاکره برای صادرات لوله‌های فولادی به ایران است.

شرکت TMK روسیه اعلام کرد: صادرات لوله‌های فولادی به ایران که قرار است در بخش انرژی و صادرات نفت و گاز استفاده شود صنعت این کشور را رونق خواهد بخشید.

شرکت TMK اعلام کرد: به دنبال قرارداد بزرگتری در بخش انرژی با ایران است که بعد از لغو تحریم‌ها در حال احیاء است.

ولادیمیر شماتوویچ قائم مقام ارشد توسعه تجاری در شرکت TMK گفت: برنامه‌ای در حال اجرا است تا طی یک قرارداد طولانی مدت و به میزان زیاد لوله‌های فولادی به ایران صادر کنیم. این لوله‌ها در بخش حمل و نقل نفت و گاز استفاده خواهد شد.

این گزارش اضافه کرده است: بعد از دهه‌ها فاصله گرفتن بخش نفت و انرژی ایران از سرمایه‌گذاری کافی، اکنون این کشور نیاز به تجهیزات و به روز کردن دارد. این کشور نیاز به 200 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری دارد تا بعد از سالها کمبود سرمایه‌گذاری، این بخش را احیاء کند.

شماتوویچ افزود: اگر زیرساخت‌های ایران قبل از تحریم‌ها قدیمی بود اکنون قدیمی‌تر شده است و تمام تجهیزات بخش انرژی این کشور نیاز به روزآمدی دارد.

ایران با چهارمین کشور با ذخایر بالای نفت، روزانه 3 میلیون بشکه نفت خام تولید می‌کند و قصد دارد یک میلیون بشکه دیگر نیز افزایش دهد،بنابراین بخش انرژی ایران فرصت‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری دارد.

نظرات کاربران