حجم معاملات محصولات پلیمری امروز ۱۰ هزار و ۷۰۱ تن رقم خورد.

رقابت برای پلی پروپیلن های نساجی

عرضه محصولات ۱۴ هزار و ۴۲۸ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۵۷ هزار و ۵۰۱ تن بود. به این ترتیب در گروه محصولات پلیمری، همچنان پلی پروپیلن های نساجی در صدر کالاهای پرتقاضا قرار داشته و با رقابت قیمتی مورد معامله قرار گرفتند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، عرضه محصولات ۱۴ هزار و ۴۲۸ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۵۷ هزار و ۵۰۱ تن بود.

به این ترتیب در گروه محصولات پلیمری، همچنان پلی پروپیلن های نساجی در صدر کالاهای پرتقاضا قرار داشته و با رقابت قیمتی مورد معامله قرار گرفتند.

پلی پروپیلن نساجی ZH۵۵۲Rنویدزرشیمی با حجم عرضه ۵۰۴ تن به میزان ۳۰۰۳ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۷۱۱ تومان و نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۸۲ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن نساجی ZH۵۱۰Lاین مجتمع هم با حجم عرضه ۹۶۶ تن به میزان ۱۴۱۱۲ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۷۱۱ تومان و نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۸۲ تومان بود.

همچنین پلی پروپیلن نساجی Z۳۰S پتروشیمی مارون هم ۱۰۱۲ تن عرضه و ۳۹۳۸ تن تقاضا داشت و با قیمت ۴ هزا رو ۸۲ تومان مورد معامله قرار گرفت. پلی پروپیلن نساجی Z۳۰G این مجتمع هم ۷۹۲ تن عرضه و ۴۱۵۸ تن تقاضا داشت و با قیمت ۴ هزار و ۸۲۲ تومان خریداری شد.

پلی پروپیلن نساجی HP۵۵۲R پتروشیمی مارون هم با حجم عرضه ۱۵۱۸ تن ۴۹۵۰ تن تقاضا داشت، قیمت خرید این کالا هم ۴ هزار و ۸۲۲ تومان بود.

همچنین پلی پروپیلن نساجی PYI۲۵۰ پلی نار هم با حجم عرضه ۸۱۹ تن ۴۱۳۷ تن تقاضا داشت و با قیمت ۴ هزار و ۸۲ تومان معامله شد. پلی پروپیلن نساجی Z۳۰S پتروشیمی شازند هم ۲۰۰ تن عرضه و ۱۵۸۰ تن تقاضا داشت، قیمت خرید این کالا ۴ هزارو ۸۲۲ تومان رقم خورد.

در گروه پلی اتیلن ها هم پلی اتیلن سبک خطی ۰۲۰۹AA پتروشیمی شازند با عرضه یک هزارتنی، با حجم ۴۸۰ تن و با قیمت پایه ۴ هزار و ۲۷۴ تومان خریداری شد. پلی اتیلن سبک خطی ۲۲B۰۲ پتروشیمی مهاباد هم با حجم ۷۲ تن با قیمت پایه ۴ هزار و ۲۷۴۴ تومان معامله شد.

.

دریافت قیمت مواد اولیه پلیمری و پلاستیک به صورت لحظه ای

< همکو >

نظرات کاربران