حجم معاملات محصولات پلیمری امروز در بورس کالای ایران به ۱۱ هزار و ۱۳۰ تن رسید.

پلی پروپیلن ها در کانون توجه قرار گرفتند

عرضه محصولات پلیمری ۱۴ هزار و ۸۸۸ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۳۱ هزار و ۹۴۰ تن بود.به این ترتیب در گروه محصولات پلیمری، پلی پروپیلن های نساجی و شیمیایی همچنان با رقابت از سوی معامله گران داد و ستد شدند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، عرضه محصولات پلیمری ۱۴ هزار و ۸۸۸ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۳۱ هزار و ۹۴۰ تن بود.

به این ترتیب در گروه محصولات پلیمری، پلی پروپیلن های نساجی و شیمیایی همچنان با رقابت از سوی معامله گران داد و ستد شدند.

پلی پروپیلن نساجی C۳۰S پتروشیمی مارون با عرضه ۲۰۴۶ تنی به میزان ۹۱۷۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۳ هزار و ۹۰۲ تومان و قیمت خرید آن هم ۴ هزار و ۲۹۳۳ تومان رقم خورد.

همچنین پلی پروپیلن فیلم HP۵۲۵J این پتروشیمی هم با عرضه ۲۴۲۰ تنی به میزان ۱۵۴۰ تن تقاضا داشت و با قیمت پایه ۳ هزار و ۹۳۸ تومان مورد معامله قرار گرفت. پلی پروپیلن نساجی HP۵۰۰J مارون هم با عرضه ۵۲۸ تنی ۲۱۵۶۶ تن تقاضا داشت، میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۲۰۸۸ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن نساجی SF۰۶۰پلی نار هم با ۱۰۰۸ تن عرضه ۳۶۷۵ تن تقاضا داشت. قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۹۰۲ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۲۶۵ تومان بود.

پلی پروپیلن نساجی ZH۵۱۰L پتروشیمی نویدزرشیمی با ۲۱۰ تن عرضه ۱۳۰۲ تن تقاضا داشت، معامله گران این کالا را با میانگین نرخ ۴ هزار و ۲۵۱۱ تومان معامله کردند.

پلی پروپیلن نساجی RG۱۱۰۲XK رجال هم با ۲۱۰ تن عرضه ۷۱۴ تن تقاضا داشت، میانگین نرخ خرید این کالا ۴ هزار و ۲۵۴ تومان رقم خورد.

در همین حال امروز در گروه محصولات پلیمری، پلی پروپیلن فیلم HP۵۲۵J پتروشیمی مارون و پلی اتیلن سنگین بادی BL۳ پلیمر کرمانشاه وارد سیستم مچینگ شدند.

نظرات کاربران