حجم معاملات محصولات پلیمری در تالار پتروشیمی بورس کالای ایران، امروز به ۴۰ هزار و ۲۲ تن رسید.

آرامش در تالار پتروشیمی

در گروه محصولات پلیمری، پلی پروپیلن های نساجی و شیمیایی، پلی استایرن های انبساطی، برخی از گریدهای پی وی سی و پلی اتیلن سنگین اکستروژن با رقابت مورد معامله قرار گرفتند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، عرضه محصولات ۶۰ هزار و ۱۱۹ تن و تقاضای آن هم ۵۸ هزار و ۷۹۹ تن بود.

به این ترتیب در گروه محصولات پلیمری، پلی پروپیلن های نساجی و شیمیایی، پلی استایرن های انبساطی، برخی از گریدهای پی وی سی و پلی اتیلن سنگین اکستروژن با رقابت مورد معامله قرار گرفتند.

با این حال امروز معاملات محصولات پلیمری در آرامش برگزار شد و تنها تعداد محدودی از محصولات با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند، مابقی محصولات با نرخ پایه مورد داد و ستد قرار گرفتند.

پلی پروپیلن شیمیایی EPX۵۴۸Tپلی پروپیلن جم با ۲۲۰ تن عرضه ۵۲۸ تقاضا داشت، قیمت پایه ۴ هزار و ۴۷۲ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۵۱۴ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن نساجی HP۵۱۰Lجم هم با ۲۲۰ تن عرضه ۱۱۶۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۸۷۴ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۱۲۴ تومان بود. پلی پروپیلن نساجی HP۵۵۰J این مجتمع هم ۱۱۰۰ تن عرضه و ۲۶۴۰۰ تن تقاضا داشت. معامله گران این کالا را با قیمت ۳ هزار و ۹۸۱۱ تومان خریداری کردند.

پلی پروپیلن نساجی RG۱۱۰۲XLپتروشیمی رجال هم با ۱۰۵ تن عرضه ۵۲۵ تن تقاضا داشت، کارگزاران این کالا را با میانگین قیمت ۴ هزارو ۷۶ تومان معامله کردند.

در گروه پی وی سی ها، پلی وینیل کلراید S۶۵اروند با ۲۴۸۶ تن عرضه ۴۹۹۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۱۱۹ تومان و میانگین نرخ خریدآن هم ۳ هزار و ۱۷۴ تومان رقم خورد.

در گروه پلی استایرنها هم، پلی استایرن انبساطی ۴۰۰ پتروشیمی تبریز با ۵۰ تن عرضه ۲۰۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۴ هزارو ۳۶۵ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۵ هزارو ۴۰۸ تومان رقم خورد.

در همین حال پلی استایرن معمولی پتروشیمی تبریز وارد سیستم مچینگ شد و پلی استایرن مقاوم هم با نرخ پایه به میزان ۴۴۰ تن خریداری شد.

پلی اتیلن سبک فیلم ۰۲۰۰پتروشیمی بندرامام، پلی وینیل کلراید S۶۵ پتروشیمی اروند، پلی اتیلن سبک فیلم ۲۴۲۰H پتروشیمی امیرکبیر، پلی اتیلن ترفتالات بطری BG۸۴۵ پتروشیمی تندگویان و پلی اتیلن سنگین تزریقی ۵۲۵۱۸۸ جم وارد سیستم مچینگ شدند.

.

دریافت قیمت مواد اولیه پلیمری و پلاستیک به صورت لحظه ای

< همکو >

نظرات کاربران