حجم معاملات محصولات پلیمری امروز ۳۳ هزار و ۳۶۵ تن رقم خورد.

بیش از ۳۳ هزارتن مواد پلیمری معامله شد

در گروه محصولات پلیمری برخی از گریدهای پی وی سی، برخی از گریدهای پلی اتلن ترفتالات بطری و پلی استایرن های انبساطی با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، عرضه محصولات پلیمری ۵۰ هزار و ۴۷۲ تن و تقاضای آن بالغ بر ۵۱ هزار و ۶۴۳ تن بود.

به این ترتیب در گروه محصولات پلیمری برخی از گریدهای پی وی سی، برخی از گریدهای پلی اتلن ترفتالات بطری و پلی استایرن های انبساطی با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

پلی وینیل کلراید S۶۵پتروشیمی غدیر با ۱۱۰۰ تن عرضه ۱۴۰۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۲۱۶ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۲۲۲ تومان رقم خورد.

همچنین پلی اتیلن ترفتالات بطری BG۸۲۱با ۱۰۱۲ تن عرضه ۲۹۸۱ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۹۸۱ تومان و نرخ خرید این کالا هم ۳ هزار و ۷۶۸ تومان بود. پلی اتیلن ترفتالات بطری BG۷۸۱ این مجتمع با ۱۳۲۰ تن عرضه ۴۲۹۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۵۴۵ تومان بود. معامله گران این کالا را با قیمت ۳ هزار و ۷۱۰ تومان خریداری کردند. پلی اتیلن ترفتالات بطری BG۷۸۵ این مجتمع هم با ۱۱۰ تن عرضه ۷۹۲ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۴۳۸ تومان و نرخ خرید این کالا هم ۳ هزار و ۷۱۳ تومان بود.

درگروه پلی اتیلن ها، پلی اتیلن سبک فیلم ۰۲۰با ۱۰۰۰ تن عرضه ۲۱۴۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۱۱۸ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۱۹۰ تومان رقم خورد.

در همین حال پلی اتیلن ترفتالات بطری BG۸۴۵ پتروشیمی تندگویان، پلی اتیلن سنگین لوله CRP۱۰۰N پتروشیمی مارون، پلی اتیلن سنگین تزریقی ۵۲۵۰۵UV پتروشیمی جم و پلی اتیلن سبک فیلم ۲۰۰۴TC۳۷ پتروشیمی لاله وارد سیستم مچینگ شدند.

گرید821    گرید875  پلی اتیلن ترفتالات   پی وی سی 

قیمت مواد پلاستیک             قیمت مواد اولیه پلیمری   فروش مواد اولیه پلیمری

.

دریافت قیمت مواد اولیه پلیمری و پلاستیک به صورت لحظه ای

< همکو >

نظرات کاربران