اختصاص دادن بخشی از نمایشگاه NPE 2018 به پردازنده های قطعات پزشکی

در نمایشگاه NPE2018 برگزارکنندگان اعلام کردند که همزمان با برگزاری این نمایشگاه در ماه مه 2018 در اورلاندوی ایلات متحده، بخشی را به پردازنده‌های قطعات پزشکی اختصاص خواهند داد.

در این بخش، تامین کنندگان تجهیزات، محصولات و خدمات مرتبط با صنعت تجهیزات پزشکی که به نوآوری در ایمنی و کارآیی و بهره‌وری بیشتر کمک می‌کنند در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت.

به گفته‌ برگزار کننده این نمایشگاه یعنی اتجمن صنعت پلاستیک در واشنگتن، سیستم‌های اتوماسیون، مواد و افزودنی‌ها، ارائه خدمات برای نمونه‌های تولیدی اولیه و تجهیزات و خدمات قالب‌گیری تزریقی از جمله تکنولوژی‌های برجسته این نمایشگاه خواهند بود.

پلاستیک نقش مهمی در توسعه تجهیزات پزشکی و بسته‌بندی مربوطه به آن ایفا می‌کند. به عنوان مثال، جایگزینی فلز با پلاستیک همچنان یک روند غالب و رو به رشد است، زیرا به این ترتیب ابزارهایی که پس از هر بار استفاده باید استریل شوند توسط نمونه‌های پلاستیکی یک بار مصرف جایگزین می‌شوند.


علاوه بر این دلایل متقاعد کننده‌ای از دید کسب و کار وجود دارد که اختصاص بخشی از نمایشگاه به تولیدات پزشکی را در NPE2018 کاملا توجیه می‌کند.


در جدولی از 20 محصول برتر صادراتی ایالات متحده که با توجه به میزان محتویات رزین و بر اساس سیستم طبقه‌بندی صنعتی آمریکای شمالی (NAICS) رتبه‌بندی شده‌اند، ابزارهای جراحی و پزشکی با ارزش 464 میلیون دلار در رتبه نهم این لیست قرار گرفته‌اند.


طبق گفته گلن اندرسون، رئیس کمیته اجرایی NPE2018، انتظار می‌رود که درآمد حاصل از تولید تجهیزات پزشکی تا سال 2023 رشد 3درصدی داشته باشد. براساس یک گزارش تجاری از MarketsandMarkets، از منظر جهانی، بازار پلاستیک‌های پزشکی تا سال 2020 به ارزش 9.6 میلیارد دلار و نرخ رشد ترکیبی سالیانه آن در دهه آینده به 7٪ برسد.


بخش پردازش قطعات پزشکی یکی از 11 بخش مختلف، از جمله بخش جدید بطری و بخش چاپ سه بعدی در این نمایشگاه است. نمایشگاه NPE2018از 7 تا 11 ماه مه 2018 در مرکز کنفرانس اورنج کانتی در اولاندو برگزار می‌شود.

نظرات کاربران