کاهش قیمت طلا و سکه هر ۱۵ دقیقه یک بار در بازار

وی با اشاره به کاهش چشم‌گیر قیمت ارز، طلا و سکه در بازار آزاد، گفت: روند کاهشی قیمت‌ طلا و سکه درحالی در بازار کماکان ادامه دارد که قیمت‌‌ها هر 15 دقیقه یک‌بار کاهش پیدا می‌کند.

محمد کشتی‌آرای درباره وضعیت بازار طلا و سکه در روز جاری، اظهار داشت: بازار به‌شدت در حال کاهش و نزول قیمت‌هاست و همچنان این روند در قیمت‌ها ادامه دارد.

وی با اشاره به کاهش چشم‌گیر قیمت ارز، طلا و سکه در بازار آزاد، گفت: روند کاهشی قیمت‌ها درحالی در بازار کماکان ادامه دارد که قیمت‌ها هر 15 دقیقه یک‌بار کاهش پیدا می‌کند.

این فعال در بازار طلا و سکه ضمن تأکید بر کاهش پله‌ای قیمت‌ها در این بازار تصریح کرد: فروشنده‌ها در بازار بیشتر از خریداران هستند و همین امر موجب افزایش عرضه و شتاب کاهش قیمت‌ها شده است.

کشتی‌آرای از کاهش 500هزار تومانی قیمت سکه نسبت به 10 روز قبل خبر داد و گفت: قیمت سکه نسبت به دو سه روز قبل، 265 هزار تومان کاهش یافته است.

وی تأکید کرد که وضعیت بازار به‌گونه‌ای است که میل به فروش طلا و سکه را افزایش داده و تقاضای سرمایه‌گذاری را به‌شدت کاهش داده است.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر از افزایش حباب سکه هم خبر داد و گفت: قیمت سکه نسبت به کاهش قیمت‌ها مقاومت بیشتری نشان می‌دهد و ریزش قیمت طلا بیشتر از سکه است، به همین دلیل حباب سکه نسبت به روزهای قبل افزایش یافته و به 570-580 هزار تومان رسیده است.

<همکو: اخبار و تحلیل صنعت پلیمر>

قیمت ارز و دلار، قیمت طلا و سکه

نظرات کاربران