سری جدیدی از ضداکسنده ها، مخصوص آمیزه های پلی پروپیلن

این افزودنی های ضد اکسنده آمیزه هایی فنولیک/فسفیتی بوده که به طور گسترده در سراسر جهان در جهت بهبود پایداری PP مورد استفاده قرار می گیرند

شرکت Addivant™ به سری جدیدی از محصولات ضداکسنده به نام ULTRANOX® 800 دست یافته که بهبودهای قابل توجهی را در عملکرد و قیمت تمام شده ی محصولات آمیزه کاران و بازیافت کننده های PP به وجود آورده است. این محصولات که ضد اکسنده های سری 800 نام گرفته اند، دارای سه گونه ی ULTRANOX 813، 815 و 817 بوده که برای کاربردهایی با ویژگی های زیر مناسب می باشند:

-       پایداری ماندگار در دمای بالا

-       پایداری فرآیندی قابل توجه

-       پایداری رنگی بهبود یافته

-       قیمتی مقرون به صرفه

محصولات ULTRANOX® سری 800 به عنوان جایگزین هایی برای انواع AO 225 و AO 215 محسوب می شوند. این افزودنی های ضد اکسنده آمیزه هایی فنولیک/فسفیتی بوده که به طور گسترده در سراسر جهان در جهت بهبود پایداری PP مورد استفاده قرار می گیرند. در مقایسه با سری قدیمی AOs، گونه های سری ULTRANOX® 800 جریان مذاب تا 20 درصد بیشتر را ایجاد نموده و تغییر رنگ را تا 50 درصد کاهش می دهند. این مواد قادرند تا 60 درصد افزودنی های قدیمی مورد استفاده قرار گرفته (40 درصد کمتر) و همچنان پایداری مذاب را حفظ نمایند. این کاهش مقدار می تواند از 10 تا 50 درصد موجبات ذخیره انرژی را فراهم آورد.

<همکو: اخبار و تحلیل صنعت پلیمر>

قیمت مواد اولیه پلاستیک و پلیمر

نظرات کاربران