به تعادل رسیدن قیمت تلفن همراه تا ۱۰ روز آینده

وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات در خصوص قیمت های تلفن همراه در بازار گفت: باتوجه اقدام‌های صورت گرفته از سوی این وزارتخانه پیش بینی می‌شود تا 10 روز آینده قیمت تلفن همراه در بازار به تعادل برسد.

محمدجواد آذری جهرمی شامگاه چهارشنبه در حاشیه آئین بزرگداشت سالگرد شهدای هفتم تیر در اردستان در جمع خبرنگاران افزود: امید می‌رود با اقدام‌های پیش بینی شده از سوی مسئولان، وضعیت گرانی و اقتصادی کشور نیز در روزهای آینده به وضعیت عادی بازگردد. وی در خصوص نرخ هزینه خدمات ارتباطی در مناطق کمتر توسعه یافته نیز گفت: هم اکنون تفاوتی بین مناطق برخوردار و کمتر توسعه یافته در کشور وجود ندارد اما در راستای تشویق اپراتورها به سرمایه گذاری در این مناطق، کاهش هزینه پرداختی به دولت را اعمال می‌کنیم.

وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات همچنین افزود: استان اصفهان از نظر اقتصادی و گردشگری از موقعیت راهبردی برخوردار است و به لحاظ مکانی و جغرافیایی نیز در حوزه ارتباطات و سرمایه گذاری این بخش اهمیت ویژه‌ای دارد. وی یادآوری کرد: در سال‌های اخیر سرمایه گذاری‌های خوبی در زمینه فیبر نوری برای بهبود ارتباطات، توسعه نسل سوم و چهارم موبایل، افزایش ظرفیت دیتا، دسترسی خانگی و توسعه روستایی در این استان انجام شده است.

وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات به منظورشرکت در آئین سالگرد شهدای هفتم تیر به اردستان سفر کرده بود. افتتاح 37 طرح مخابراتی با صرف 73 میلیارد ریال و نشست با نخبگان و جوانان اردستان از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه آذری جهرمی به شهرستان اردستان بود. شهرستان اردستان با 42 هزار نفر جمعیت در 118 کیلومتری شمال شرقی اصفهان قرار دارد.

<همکو: اخبار و تحلیل صنعت پلیمر>

نظرات کاربران